Hallo hoe lang bestaat deze site al? Heete het vroeger misschien de babbelbox of babybrabbelbox? Wie weet dat? sedahasi 8)
ik ben vanaf 04-05-2005 op de site, en ken t niet anders dan zwangerschapspagina.nl,toen was het ook nog vrij klein
Hihi, nog net iets langer dames: 11-2-2005 is de site opgericht. Ik ben lid sinds begin juli 2005, toen was ik gebruiker 73. Nu zijn het al bijna 6000! Groetjes van Kiki
De site bestaat idd al sinds februari 2005, ik ben lid geworden op 22 mei en was toen het 35ste lid. Jaja, de site viert binnenkort z'n 2de verjaardag!
Leuk dat de site al zoveel leden heeft. Ik vind het ook een leuke site, je kunt er je ei kwijt, je kunt er vragen stellen, en je kunt er tips op doen, en verhalen lezen, en met mensen over kids praten.
Ja hoor, zondag 11 februari 2007 om 20:00 uur allemaal online! Maken we er een knalfeest van om de 2e verjaardag te vieren. (Al is het maar om een nieuw record aanwezigen te halen ) Waar: www.zwangerschapspagina.nl Wanneer: zo 11-2-2007 Hoe laat: 20:00-22:00 Wat: Gebakje en een drankje in de Lounge Groet van Kiki