Aan welke vijf dingen erger je je het meest van de hele wereld? Ik aan de volgende 5: - Koffie die naar stad smaakt - De acteerprestaties van Charlie in GTST - Sigaretten op - Aso's die nog niet eens tot 10 kunnen tellen (zelfs niet op hun vingers) maar als er ergens geld te halen valt er als de kippen bij zijn - Bier drinken (zóóó 2007)
- dieren mishandeling - al die arme kindjes die op straat slapen terwijl hier stomme bel spelletjes worden gedaan U HEEFT 1000 euro gewonnen ( ondertussen steft er weer een kind van de armoe! -dat sommige mensen niet kunnen/willen luisteren - al die oorlogen wordt ik helemaal beu - nog steeds zinloos geweld
-al het vuurwerk dat ieder jaar de lucht in vliegt waarvan je met het geld waarschijnlijk een heel continent mee had kunnen voeden. -het verkeerslimiet bij ons op de boslaan dat maar steeds blijft zakken van 120 naar 90 en nu naar 70. -amerika die zich maar steeds wereldleider blijft voelen en zich overal tussen steekt terwijl er bij hun op straat mensen sterven van honger en ziekte -al die arme kindjes in die arme landen die sterven van de honger terwijl hun leiders maar lekker de zakken vullen -de prijzen die maar blijven stijgen
1 Terroristen 2 M'n nicht waar ik ruzie mee heb, omdat ze haar zin niet kreeg. 3 Mensen die schijnheilig zijn. 4 Dierenmishandeling 5 zinloos geweld 6 mensen die niet door rijden in het verkeer, van die gevaren op de weg.
* oneerlijkheid * situaties waar je niks aan kunt veranderen * mensen die denken dat ze het "goed" doen, maar anderen kwetsen en het dus niet zien * kortzichtigheid. * dierenmishandeling, oorlog, geloven opdringen.
1. aan mensen die liegen 2. onze regering die veel geld verspillen aan onzinnige dingen en ons burgers steeds meer laten betalen 3. oorlogen 4. reclames tussen een goede film 5.mensen die profiteren van de sociale dienst en die zwart bij werken
1. Bush en zijn clan. 2. Lastenverhoging op lastenverhoging (even 150 eigen risico invoeren op de zorgverzekering tralalala...alsof we geld teveel hebben). 3. De schandalige zelfverrijking van 1% van onze mensheid, ten koste van 99% van de rest van de mensheid. 4. De NS. 5. De Karwei reclame.
hoi hoi jeetje moest even goed denken waar ik me aan erger 1) mensen die in armoede leven 2) dierenmishandeling 3) positieve discriminatie (kan er niets positiefs aan vinden) 4) ayaan hirsi ali 5) onze regering die onze stemmen wel telt maar er vervolgens niets mee doet groetjes nathalei
De (blaffende) honden van de buren en katten uit de hele buurt in mijn tuin en dan er ook nog in poepen! GATVER!
1. aan een vriend van me, die steeds neerhalende opmerkingen maakt, gewoon omdat ie strontjaloers is! 2. aan mensen die lesauto's het licht in de ogen niet gunnen, als de motor afslaat bij het verkeerslicht meteen op die toeter hangen. 3. aan mensen, zonder dat er wat aan de hand is, niet willen doorrijden in het verkeer. 4. ongeduldige mensen 5. aan mezelf, omdat ik de laatste tijd zo aan het zeiken ben, om ieder wissewasje. Dat zijn de dingen waar ik me op dit moment het meeste aan erger, voor de rest kan ik me erg in jullie lijstjes vinden.
In willekeurige volgorde: * Automobilisten die niet doorrijden en geen richting aangeven op rotondes. * dierenmishandeling * mensen die meteen een stempel op je drukken als je vertelt dat je christen bent * Al het mensenleed in de wereld (honger, armoede, mishandeling, verkrachting enz) wat mensen elkaar vaak zelf aandoen * mensen die door me heen praten als ik midden in een verhaal zit.
1. al het geld wat weggegooid wordt aan het maken van films(bv transformers ruim 140 miljoen hoorde ik! ), levensgevaarlijk vuurwerk etc, dit kan toch veel beter in onderzoek naar ernstige ziektes gestoken worden? 2. slechte service als er voor betaald wordt. 3. dierenmishandeling. 4. vooroordelen 5. wat het volk wil maakt niet uit, stemmen we massaal op de SP? nou en, dat vind "hoger" nederland niet interessant, die maken gewoon een ander kabinet. WAAROM STEMMEN WE NOG?
- Bumperklevers. - Geen geduld en begrip meer voor elkaar hebben. - Opscheppers. - Kindermishandeling. - Geen respect tonen.
- Slechte chauffeurs - Bush en Amerikaans propoganda / haantjes gedrag - Onoprechte mensen - Mensen die zichzelf onnodig wegcijferen - Slechte bediening
klagende mensen terwijl ze eigenlijk alles hebben: gezond gezin, leuke baan, auto onder de kont en geld voor boodschappen
oh ik sluit me bij jou aan loopy, vreed me soms op. Of vrouwen die net zwanger zijn die dan klagen en zeggen: weet niet meer waarom ik dit zo graag wilde. Weet best dat geen pretje was, maar er zijn duizende vrouwen die met jou wil ruilen DOOS denk ik dan.
1. Zinloze oorlogen door gehersenspoelde mensen 2. Hoe de hele wereld en het milieu naar de kl#ten wordt geholpen 3. Onrecht 4. Mensen die zich overal mee bemoeien en opscheppen over alles 5. Die irritante luie moedertjes, die 3 straten verderop wonen en altijd hun kinderen met de auto naar school brengen en hun auto gerust een half uur voor mijn oprit parkeren.
Ik erger mij aan: - mensen die extra hard praten om op te vallen - mijn vriend wanneer ie weer een sigaretje MOET roken als we net gezellig op de bank zitten (dan moet ie naar buiten) (sorry ben anti rook hihi) - moeders die nooit leuk doen tegen de kinderen - automobilisten die niet weten waar het knipperlicht zit