Fotobehang met eigen foto

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sandra G, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Na een maandenlange brainstorm over de nieuw te maken (thema)kamer voor mijn zoontje, hebben we nu het plan opgevat om de muur of misschien wel muren te gaan behangen met fotobehang.

We hebben zijn huidige babykamer (die strakjes naar de nieuwe baby gaat) van wand tot en met plafond zelf beschilderd met Woezel en Pip thema, maar de nieuwe kamer is veel groter... dus nog meer werk. Eerst heb ik naar grote muurstickers gekeken, maar eigenlijk moeten we met fotobehang ook wel uit de voeten kunnen, kun je tenminste ook een heel ontwerp maken (op de PC weliswaar) zonder dat je weken met een penseel in de weer bent. ;) Maar goed, lange intro voor mijn vraag :p

Mijn vraag is:
    Wie heeft er ervaring met het laten maken van fotobehang met een eigen foto (of eigen ontwerp). Ik kom talloze sites tegen waar je dit kunt laten doen, maar ook met een groot prijsverschil. Zo zie ik dat de Hema 19,95 per m2 rekent, maar bijvoorbeeld kleurmijninterieur.nl vanaf 33,95 gaat... En zo kom ik nog meer verschillen tegen, uiteraard ook in materiaal. Heeft iemand ervaring met materiaal/website/ontwerp/etc??
    Alle ervaringen zijn welkom! :D

Deel Deze Pagina