Ik wil onze slaapkamers opknappen... Nu ben ik helemaal weg van dat fotobehang, wil voor onze dochter een mooie prinsessentuin poster en voor ons mannetje iets van auto's of boerderij met trekker. En voor onszelf iets van bos of strand. Wie heeft dit ook en kan zeggen wat een goede aanbieder is? Heb namelijk geen idee hoe duur het is..
behangwereld.nl daar het je heel veel leuke prints. het behang van walltastic is niet heel erg prijzig en wel goed. 63 euro inclusief verzenden voor een stuk van 2,50 bij 3 meter
Wij hebben in onze slaapkamer een eigen vakantie foto gebruikt. Is erg mooi geworden, al zeg ik het zelf. De foto uitzoeken was nog wel een hele klus, want ddordat de muur een andere verhouding had dan de foto, moest het wel mooi passen. Dwz, niet dat bijvoorbeeld iets belangrijks achter het hoofdeinde ofzo zou vallen, of dat er een stuk aan de bovenkant weggesneden zou worden wat wel belangrijk zou zijn. Ik weet wel dat het niet echt goedkoop was. Iets van 200 euro voor een muur van 5,5 x 2,6 . Ik had deze via internet gevonden, volgens mij zaten ze in belgie
Heb nu behang gevonden wat uit 12 vellen bestaat. Is het een beetje makkelijk aanbrengen? Het moet wel een mooi geheel worden. Anders zouden we iets van een grote poste ofzo moeten hebben!
Ik heb vandaag ook fotobehang besteld bij fotomuur.nl. Schijnt niet van dat dunne papier te zijn maar vliesbehang. In ons vorige huis hadden wij van de praxis, een bos, was wel mooi maar niet handig aan te brengen omdat het zo dun was. Het is deze geworden: Ben heel benieuwd! http://www.fotomuur.nl/libraries/thumb.php?width=1106&height=521&pic=../userfiles/images/037.10.jpg
Het lijkt mij ook wel mooi, maar ben je niet bang dat het wat te druk gaat worden op een muur? Met andere woorden: foto's!
Ik vind het ook zo gaaf! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto's!!!! SHOWENNNNNN!!!!! haha Misschien ga ik dan toch nog ooit eens behangen als ik de foto's zie en zie hoe mooi het is!