een oude vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    kom ik vanmiddag thuis van mijn moeder, zegt mijn buurvrouw dat ze al de hele dag politie ziet tegen haar woning. Bij haar boven zie ik waar het is en daar woont een oude vriend van ons. Veel politie de hele middag, tja wat zou er aan de hand zijn??
    Zegt mijn man ze komen met een brancard (voor dode). Dus ik nog is kijken en ja het is echt bij hem. En er wordt dus iemand afgevoerd in een lijkenzak.
    Mijn man heeft hem een 2 weken geleden nog gesproken en hij was manisch en boos en agressief.
    Geen type om z.moord te plegen maar ik vraag me al de hele avond af wat er gebeurt zou zijn en of het echt hem is.
    Moest het even van me afschrijven

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hè jakkes wat naar :(

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

wat erg :( sterkte!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jakkes... in zo'n geval weet je ook niet waar je op moet hopen hè... staat er niks over op p2000 of 112?

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje dat is schrikken. De verhalen zullen snel op straat te horen zijn denk ik. Als het moord is staat het straks in de krant, bij zelfmoord niet.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja, dat vroeg ik me ook gelijk af? Kun je daar niets vinden van het soort melding ofzo?

7. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk zeg... hopelijk geen misdaad...

Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, kan vanalles zijn maar zelfmoord komt vaker voor en ook bij mensen waar je het niet van verwacht...

sterkte!

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je morgen of overmorgen niet bellen met de politie?

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Bah, veel sterkte. Nare berichten zijn dat :(.

10. tulip

tulip Niet meer actief

he bah, veel sterkte, ik zou van de week ook eens met de politie bellen of ze je iets kunnen vertellen.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja, geen type om zelfmoord te plegen? Wat ben je dan voor type als je zelfmoord pleegt?
    Ik ken een aantal mensen die pogingen gedaan hebben en van het merendeel had ik dit niet verwacht.

Hoop natuurlijk op een positiever bericht maarja. Bij het geen je opnoemt is erg moeilijk om een positieve verklaring te bedenken of een positieve draai aan te geven. :(

Sterkte!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje, wat heftig!

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeeej das wel heftig zeg!

14. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Je kan alle meldingen van politie zoeken door p2000 meldingen uit jouw buurt te bekijken! Even googlen. Ik zag wel een twitter bericht van de politie toen ik googlede op hoofddorp + politiemeldingen waarin werd vermeld dat ze hadden geassisteerd bij een woning waar een overleden man was aangetroffen...

15. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Dat zal hem wel zijn dan, ik kijk morgen nog wel even op politie berichten het is natuurlijk pas sinds vanmiddag

16. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Geen type, daar bedoel ik mee dat hij nooit een wordt er over gerept heeft of gedreigd heeft. Hij wilde leven ondanks zijn zeer moeilijke periodes.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heftig zeg!

Maar wie weet heeft hij wel iemand vermoord en kwamen ze daarvoor.
    Hoeft niet perse zelfmoord te zijn als hij niet lekker in z'n vel zat maar misschien liet hij het wel op een ander uit ( mocht er geen natuurlijke oorzaak aan te pas zijn gekomen waarom ze in zijn woning waren)

Deel Deze Pagina