Waar heen volgend jaar kerst ?

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo meiden ,

Ik heb een vraagje . En hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen :) . We wouden volgend jaar met kerst naar Disney maar vinden dat te ver . Nu willen we naar de Efteling voor 2 nachtjes maar is al helemaal vol !!!
    Weet iemand misschien een leuk pretpark , of park wat echt in kerstsfeer is en leuk voor kinderen van 2 ? Dus ook het liefst met figuren enzo .

Alvast bedankt :)

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    :$ efteling voor volgend jaar al helemaal vol??!! whahaha zover in het voren heb ik nog niet eens nagedacht joh!!

center parcs, duinrell, slagharen?

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Erg he!!
    Wij denken normaal ook niet zover vooruit dus is het eigenlijk altijd te duur als zodra we er een keer aan denken . Dit keer willen we koopzegels van ah gaan sparen :) . En leveren de boekjes dan in voor de vakantie . Dus het kwam nu wat eerder ter sprake .

Centerparcs heeft alleen een weekend (kerst valt niet in het weekend) . Midweek dan ga je net met kerst naar huis of een week maar dat is dan gelijk rond de 1000 euro .

Slagharen kan ik niks vinden op de site of je kan niet zo ver van te voren kijken . Duinrell ga ik even kijken , dankje :) .

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij zaten vorig jaar ook met Kerst en de jaarwisseling in Disney (Orlando, Florida). Het is dan wel echt heeeeel mooi en ik vind niet dat Duinrell of Slagharen daar aan kunnen tippen. Waar loop je tegenaan dat je het dan te ver vindt?

5. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

alles al vol in de efteling zowel bosrijk als hotel?

denk dat toch Disney land en de efteling het sfeervolst zijn met kerstmis. Mss plopsa land de panne??

6. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik denk dat ze op iets goedkopere tips zit te wachten... dit is wel erg prijzig

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, ze geeft vooral aan dat de afstand te ver is en niet dat de prijs van Disney een probleem is. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt me dat er met een peuter toch wel een mouw aan te passen is om naar Parijs te karren? Of eventueel met de Thalys....? Daarom informeer ik even.

Ik heb trouwens net even gekeken op de site van de Efteling en daar krijg ik de volgende melding bij zowel het hotel als Bosrijk:
    Krijg dus niet de indruk dat ze vol zitten. Misschien even bellen?

8. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ...

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Is dat een reactie op mij? Zo ja, dan snap ik het niet zo goed.....

Daar heeft ze het over CP en niet Disneyland Parijs....

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Minerva , bedankt voor je reactie.
    Ik heb geen rijbewijs en ben eigenlijk bang voor treinen/vliegtuigen/ bussen/liften , klinkt apart dat weet ik . En zou me er ook overheen kunnen zetten maar het levert dan meer stress op dan ontspanning . Mijn vriend moet dan dus rijden , ik heb geen rijbewijs dus we kunnen niet afwisselen weet niet of dat wel te doen is voor hem .
    Mag ik vragen hoeveel jij kwijt was ?

Bootsje , met de vroegboek korting is het opzich te doen , wel Disney land Parijs dan . Ik zag al een verblijf staan voor 450 euro 2 volwassenen baby gratis . Maar ik weet niet of het met kerst veel duurder is ? Maar daarom kijken we nu ook ivbm vroegboekkortingen heb geen flauw idee wat het precies kost .

Mamadeliefste ,
    De site geeft de melding aan die Minerva zegt , maar dan ook alleen bij de kerstdagen . Bij de rest van de dagen ervoor of erna kan je gewoon boeken . Op de begin pagina zie ik een kerstaanbieding staat 400 nog wat euro 2 nachten 3 dagen , kerst 2014 .... Dus daarom trek ik ook de conclusie dat het dan al bezet is. Ik kan natuurlijk even bellen :) .

11. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben regelmatig van Regio Amsterdam naar Parijs gereden hoor, is best te doen op een dag (ging zelfs dezelfde dag nog terug)
    Afgelopen zomer op 1 dag vanuit Arnhem naar London (door de kanaaltunnel, dus via Calais) en weer terug gereden.

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik ben vroeger een paar keer in Disneyland Parijs geweest, maar ik weet niet wat we toen kwijt waren aangezien mijn ouders toen betaald hebben. Ons bezoekje van afgelopen kerstvakantie was naar Disneyworld (Orlando) en is dus niet te vergelijken (toegang was toen iets van 90 dollar per persoon per park per dag (jaja!) en we zijn naar Magic Kingdom en EPCOT geweest). Je kunt eventueel kijken via D-Reizen of de ANWB (oid) wat een autovakantie kost :) Lijkt me dat een pakketreis weer goedkoper is dan alles los boeken.

Ik vind de afstand A'dam - Parijs ook goed te doen voor één persoon, hoor! Zeker als je 2/3 tussenstops inlast, moet je vriend dat best alleen kunnen :) Jij bent er immers ook bij om hem wat scherp en alert te houden ;)

Als het ook maar even mogelijk is, dan zou ik toch echt naar Disneyland (of de Efteling) gaan, want dat is echt dé ultieme kerst :D

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    disneyland parijs is ong 5-6 uurtjes rijden, moet te doen zijn in je eentje.
    en idd als je graag wilt gaan naar de efteling zou ik ff telefoontje plegen!
    wie niet waagt wie niet wint....;)

14. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Als je echt met de kerstdagen zelf in Disneyland Parijs wil zitten ga je het met 450 euro vermoed ik niet redden, zal eerder rond de 1000 euro zijn, loop anders een reisbureau binnen daar kunnen ze de prijzen van dit jaar voor je nakijken en weet je een beetje waar je aan toe bent! en ik zou de Efteling gewoon ff bellen want ik denk dat ze het boeken voor volgend jaar nog niet open hebben gezet.

Succes ermee!

Deel Deze Pagina