Hallo, Ik heb eerder al een topic geopend over dat ik in een depressie ben beland, Op het moment is het zo erg dat het voelt alsof ik in een rare film leef. Ik ben wel bekend met korte momenten van dissociatie in het verleden maar dit was een paar minuten en niet maanden. Het rare horen en de pijn in me nek,kaak en hoofd werkt ook niet mee Heeft iemand ervaring met dissocieren voor ook een langere tijd ? Ik vindt het best eng en ben bang er niet meer uit te komen
Wat ontzettend rot Ik heb er wel ervaring mee maar bleek door medicatie te komen. En ik vond het echt bizar en vreselijk voelen. Wat afschuwelijk dat jij al maanden erin zit Ik hoop dat je snel eruit komt.
Wil gewoon zo graag weer leven en me levenslust weer terug hebben maar het duurt inmiddels zo lang. Heb ook nog een second opinion gehad bij de KNO arts en die zegt dat ik zelfs het gehoor van de week had maar zo voelt het echt niet voor me.
Ja goddank van wel. Ik reageerde heel slecht op een bepaalde slaapmedicatie. Kreeg er ook hallucinaties van. Ik heb t met je te doen!
Wat onwijs naar! Geen ervaring maar hoop dat je hier hulp bij krijgt om hier wat mee te kunnen. Wellicht dat ze hier je wat kunnen helpen ermee? https://mindyoung.nl/bijzondere-ervaringen/waarnemingen/dissociatie