hey, Ik zoek een leuke manier om bijvorobeeld de tekeningen van mijn dochtertje of binnengekomen kaartjes op te hangen. Het mag best wel lekker modern, groot en heel functioneel zijn!! Wie heeft er leuke ideeen?
Wij hebben hier een magneetbord, heel saai dus... Zu wel iets anders willen en vooral een stuk groter als het bord wat we nu hebben.
Bij de action heb ik whiteboardstickers gehaald hangt er een op de koelkast en 1 op de deur van de werkkamer... super handig!!!
je kan ze ook zelf maken gewoon een groot canvasdoek kopen dan vulling voor de afzuigkap daaroverheen een stuk stof in eigen design eroverspannen en aan de achterkant vast nieten. Daarover span je linten in de desgewenste manier zo kan je kaarten en tekeningen met punairses ophangen maar ok tussen de linten steken ( zie zelf memobord maken youtube)
Bij de Ikea hebben ze magneet staven. Die heb ik in de keuken op de muur gehangen en daar kun je met magneten van alles en nog wat aan hangen. Ik heb er 3 in één rij, maar ze zijn vrij kort, dus je zou er allerlei vormen mee kunnen maken, of meerdere rijen onder elkaar.
Een kennis van me heeft een magneetbord in vorm van een boom, heel groot. Geen idee waar die vandaan komt, maar ziet er leuk uit.
leuke ideee? Ik vind het zlef maken wel een optie, maar vind dat soort borden een beetje onhandig met tekeningen etc.
Wij hebben in de keuken een deur waar oorspronkelijk een raam in zat. Nu zit er een plank in geschilderd met schoolbordverf. Erg makkelijk om vanalles op te krijten. Er is ook magneetverf (weet niet of het goed is), maar zo kan je zelf ook een leuk bord maken.