waar hebben jullie je fotoboek gekocht en welke is het geworden (foto)? wij zijn vandaag gaan kijken maar hebben nergens een leuk boek gevonden. we willen 1 fotoalbum op de `ouderwetse manier` maken en daarna gaan we over op digitaal. ik ben toevallig op deze site terecht gekomen: Foto en-kraamboeken, Babyshop | topday wedding- & partyplanning weten jullie nog site´s waar leuke fotoboeken te koop zijn? Gr Silvana
ik heb in mijn kraampakket de serie van pauline oud gekregen, dat zijn babyboeken, geen foto boeken. voor sinterklaas heb ik een specifiek fotoboek gevraagd. ik kreeg er toen eentje van henzo met nijntje, hartstikke leuk!
ik heb een speciaal babyboek van Kikker waar je verhaaltjes over het eerste jaar van je baby in kunt schrijven en foto's bij kunt plakken en ik heb een fotoalbum van nijntje
Ik heb het via Kruidvat gemaakt op de computer. Dan worden de foto's en tekst gedrukt net als een echt boek. Ik heb inmiddels het resultaat van het 1e jaar en oh wat is het mooi! de software werkt heel duidelijk en je kunt allerlei plaatjes, achtergronden etc. toevoegen. Als je een scanner hebt kun je ook het geboortekaartje inscannen en bijv. de echofoto's. Let op; de echo foto's kun je niet plakken!!!
die laatste heb ik ook, alleen een andere kleur vind het wel handig dat je je foto's er zo in kan schuiven en er nog iets naast kan schrijven, geen gedoe met fotohoekjes dus
voor de meiden die erg gecharmeerd zijn van de Nijntje Henzo fotoboeken: een niet geheel onbelangrijke tip: ik heb mijn fotoboek in een fotospeciaalzaak voor zo'n 22 euro zien staan, waar ik hem (precies dezelfde) dus biij de V&D voor 12,95 heb gekocht!!! scheelt dus zeker 10 euro Ook hebben ze bij de V&D een (waarschijnlijk wat oudere) serie Nijntje fotoboekencollectie die heel scherp is afgeprijsd tenminste nog wel toen ik er vorige week weer langs liep Zeker de moeite waard om even te kijken!
ik heb deze van jip en janneke. HEMA - foto en printartikelen - foto-albums - fotoalbum Jip en Janneke. Maar die van nijntje is ook erg leuk.Succes!