Ik ben altijd in de weer met de stofzuiger en besef mij net dat ik in veel gevallen ook wel met een kruimeldief uit de voeten zou kunnen. Helemaal vergeten dat die dingen bestonden. Iemand ervaring met een goede kruimeldief? Merk en type graag en niet aankomen met een hond of kat
Heb er verschillende gehad (philips, braun geloof ik) en ze allemaal binnen twee weken teruggebracht wegens klotebatterijen die niet voldoende oplaadden.
Idd, dyson! En ik heb die met steel en wil nooooooit anders meer. Wel even flink in de buidel tasten...
oei die is wel duur ja... Maar fijn dat hij zo goed werkt. Ik ga erover nadenken. Misschien iemand anders nog een goede ervaring?
Huishoudproducten - (Hand)stofzuigers - Handstofzuigers - Dustbuster® Kruimeldief® - Licht gebruik - Nieuwe 4.8V Nat & Droog Kruimeldief® - BLACK+DECKER Home Products Product Details deze heb ik kan je dus nat en droog mee opzuigen. Ik had m van de airmiles en die hadden maar keuze uit 2 dus heb ik deze genomen. Dat nat opzuigen heb ik geen ervaring mee pak altijd meestal een doekje??? Maar het ding bevalt verder prima.
Idd dyson. Wel duur , maar werkt super. Ik liet hem vorige week van de tafel vallen , in drie stukken maar hij werkt gewoon nog