fotoboek maken maar waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rose1982, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een site waar ik een fotoboek kan maken van het eerste jaar van mijn dochtertje. Zie wel veel sites maar het word een best groot boek met veel bladzijdes. Iemand een tip?

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Uhm ik heb wel eens zoiets iets gemaakt via Kruidvat.nl :D

kan je zelf elke bladzijde maken via internet :) je kan er zelf wat teksten bij schrijven als je dat leuk vind.

succes!!

3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Albelli, echt een superaanrader!!!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ik kan je webprint aanraden niet duur en erg netjes!! Makkelijk programma ook om het te maken.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    kruidvat of hema..

6. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland

Hier idem...boek 21x21 en dan best wel veel foto's was ik rond de 40 euro kwijt en het ziet er super uit. Ook het programma werkt fijn.:)

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wij maken altijd vakantiefotoboeken van de kruidvat, makkelijk, echt niet duur en goede kwaliteit. Vind ze van de kruidvat veel mooier van van de hema!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Albelli kwam laatst uit beste uit de test van de Consumentenbond geloof ik.

Ik vind zelf myphotobook.nl heel fijn werken, maar die is best wel duur. heb ik een paar keer gebruikt maar ga nu toch op zoek naar een goedkopere, wellicht Albelli dus

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vond albelli ook goed. Heb ook een keer hema gehad, ook goed. Volgens mij gebruiken ze beide ongeveer hetzelfde programma om het boek te maken. Vond het in elk geval erg vergelijkbaar. Heb ook een keer kruidvat geprobeerd, maar dat programma heeft beperktere mogelijkheden.

10. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    ik ben helemaal fan van topfotoalbum. Hele mooie dikke bladen. Snelle leveringen, geen naden in het midden. En bij je eerste bestelling op dit moment 15 euro korting

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Er zijn heel veel topics te vinden over dit onderwerp en in elke roep ik dat ALbelli de beste is. Die bevalt mij het best.
    Dus Albelli zou ik zeggen

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik hem dan toch maar via Albelli ga bestellen :)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb het een keer bij de hema laten doen en een keer bij de wij fotoservice. over de laatste was ik veel meer tevreden en ze zijn nog goedkoper ook

Deel Deze Pagina