Ik heb jullie kledingadvies nodig ! Heb een paar weken terug een gebreid, mouwloos vestje voor Julie gekocht, maar nu zit ik te dubben wat ik eronder aan zal trekken... Alleen een romper met lange mouwen (in een leuk kleurtje...hardroze? rood? paars?), of is dat te kaal?
Wat ik altijd vind van een romper onder een vestje met zo'n voorkant; je ziet de bovenkant van het broekje of rokje dan zo goed zitten! Maar als je een broekje hebt met een mooie/leuke bovenkant is dat geen punt natuurlijk. Ik zou haar bij zoiets ook rustig een tricotjurkje met lange mouwtjes aantrekken en een maillotje
Ja precies, ik vind dat ook niet mooi dat je de taileband van de broek ziet zitten. Zeker niet bij Julie, met haar smalle lijfje moet ik alle broekjes op de strakste stand zetten en daar worden de bovenkantjes meestal niet mooier van. Tricotjurkje is een goed plan!!! Iemand ergens een leuke gezien?
Ik zou er dan (gezien de tailleband) een mouwloze of spaghettibandjesromper onder doen en dan een longsleeve hardroze ofzo??
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/luierpakjes/rompertje-%2833359200%29.aspx Dit vind ik een leuk rompertje voor onder het vestje. Ik heb hem vandaag in de winkel zien liggen en ik denk dat het precies de goede kleur is. Mij zou het niet uitmaken dat je de tailleband kunt zien. Een romper, t-shirt en vest zou voor ons meisje te warm zijn.
Wij hebben hem ook Heb er een hardroze longsleeve bijgekocht. Maar een jurkje is naruurlijk ook echt leuk.