Hai, Vanavond ging het klik gedeelte van een riempje kapot waardoor ik een van de heupriempjes niet meer kan vast maken aan het midden stuk. Nu is morgen ook nog eens mijn vrije zondag en dan ga ik altijd met mijn meisje erop uit met de wandelwagen. Iemand tips over hoe ik het tijdelijk geïmproviseerd kan maken? Ben me natuurlijk wel al mottig aan het zoeken naar nieuwe riempjes Groetjes mik
Hier hebben we na een paar keer vingertjes tussen dergelijke klikkers (met zelf dicht proberen te maken) bijv het tuigje bij de kinderstoel vervangen door een sjaal stevig vastmaken. Misschien iets dergelijks een uiterste noodoplossing en anders voetenzak in de wandelwagen en verder los? Hier kon ze rond die leeftijd heel lang los zitten zonder gordeltje voordat ze doorhad dat die in tegenstelling tot eerder niet meer vastzat. En uit de voetenzak klauteren gebeurde sowieso al niet, pas nu hihi
Kun je door het gedeelte waar je het in kunt klikken, niet een soort kettinkje halen, en die ook door het lusje halen waar het kapotte deel aanzit halen, en dan vast maken? Ik denk dan bijv aan van die kettinkjes waar ze ook wel eens prijskaartjes aan vast maken (die bolletjes met zo'n verbindingsstukje, als je begrijpt wat ik bedoel). Mss heb je nog ergens nieuwe kleertjes liggen met zo'n kettinkje er nog aan?
Kan je niet gewoon het haakje vast maken aan het klipje van het andere heupgordeltje? Dan ontbreekt er alleen een heup stuk, vast zit zewel.
Goeie tips. Daar ga ik eens mee aan de slag. Maar weten jullie toevallig ook waar je die riempjes los kan kopen?
Zou ff de zaak bellen waar je de wagen hebt gekocht. Denk dat die dingen bij de fabrikant besteld moeten worden..
Hopelijk kunnen ze je snel helpen! Wij hebben een keer een nieuwe duwstang besteld, omdat de katten het schuimrubber kapot hadden gekrabt. Moesten er toch wel een paar weken op wachten.. Was voor ons niet zo erg omdat alles het nog deed (zag er alleen pauper uit), maar zo'n kapot riempje is toch een stuk lastiger..
gewoon even een veter door de lus waar het stukke clipje aan zit (waar de band dubbel zit ) en de andere kant van de veter door de plastic sluiting. strikje en klaar.