Nou de titel zegt het al ik ben op zoek naar een camera. ik heb al een canon spiegelreflex waar ik helemaal gek mee ben. maar nu onze 3e spruit er aankomt wil ik eigenlijk wel 1e voor makkelijk er bij. en die ik kan menemen naar het ziekenhuis. dus ik ben op zoek naar een compacte camera die mooie foto's maakt met accu geen batterijen. en moet ook niet de wereld gaan kosten ( anders schiet me man me af hahha ) wie heeft er sugesties......
ik eb net vorige week een canon ixus hs115 besteld via bol.com geweldig ding en kost maar 99,- 12.1 mp en hd filmen! een vriend van mij die fotograaf is raadde deze camera aan omdat het een super goed ding is! (ik heb hem in het roze maar je kan hem in 5 kleuren kopen)
Ik heb pas de Nikon P300 aangeschaft super ding! (komt ook als beste uit de test van de consumentenbond) Nikon Coolpix P300 | LetsGoDigital
Heeee das toevallig ik ben ook nog op zoek naar een camera zelf zoek ik er 1 die heel goed kan inzoomen maar ben zo niet bekent ermee. Weet iemand misschien een goede die niet te veel kost? Me man heeft een canon type weet ik niet die is wel goed maar ja van ze werk dus mag ik die niet gebruiken. Dit is ook een topper maar nergens in de winkel te vinden. Groetjes gaga