Nieuw contract Gas en stroom afsluiten

Discussie in 'De lounge' gestart door Blaadje, 18 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Het is weer zo ver... het jaarlijkse festijn waarbij ik op zoek ga naar een nieuwe gas / stroom leverancier.
    Nu ben ik dit jaar aan het kijken via de website gaslicht.com en komt uit bij Greenchoice of Eon.
    Op internet vind ik natuurlijk alleen maar negatieve reviews.. logisch want positieve mensen gaan dat niet uitgebreid op internet zetten.
    Nu hoop ik dus dat iemand hier ervaring heeft met Greenchoice en/of Eon en of jullie tevreden zijn met een contract via gaslicht.com.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik, jaren geleden bij Greenchoice. Ik zat in een huis wat afgebroken werd, dus kreeg een eindafrekening, met 10 mnd ipv 1 jaar. De meters waren er al uit gehaald, dus ze konden ook niets meer nakijken etc. De eindstand klopte wel, maar ik moest 2200 euro bijbetalen, terwijl ik gewoon iedere maand mijn rekening betaald had en in de jaren ervoor ongeveer hetzelfde verbruik had. Dus ik boos opgebeld, dat dit never nooit niet kon kloppen, gingen ze het opnieuw uitrekenen en toen hoefde ik ineens nog "maar" 1100 euro bij te betalen. Dat kan natuurlijk nooit! Heel gezeur geweest toen. Ik ga echt NEVER meer terug naar Greenchoice!

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Mijn schoonouders zijn er wel tevreden over, althans.... ik heb ze nog niet horen klagen over green choice, maar bij hun zijn er ook geen gekke dingen zoals mijn voorgangster ;) misschien dat dit scheelt?

4. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wij waren bij beide tevreden! Prima service. We zijn er nu inmiddels weg. Dit was alleen omdat het ergens anders voor ons voordeliger was toen.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Geen gekke dingen gehad bij greenchoice, dus een goede ervaring. Ik stap wel elk jaar over, dus in die zin geen binding met een bepaalde energieleverancier.

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Wij zitten nu ook bij Greenchoice. Overstap is prima gegaan. Verder geen contact met ze gehad, want geen vragen of gedoe. In februari weer checken welke maatschappij voor ons dan het goedkoopst is.

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik heb een keer gehad dat mijn energie was afgesloten bij het oversluiten. Dat was door de Nederlandse Energiemaatschappij. Daar ga ik nooit meer heen. Ik stap wel regelmatig over maar ga altijd naar 1 van de grote aanbieders (Nuon, Eneco of Essent), ook al staan die niet bovenaan.

8. Msee

Msee Niet meer actief

Jaren klant bij Greenchoice geweest. Geen problemen gehad. Sinds een paar jaar stappen we ieder jaar over en kopen we in via collectieve inkoop van Eigen Huis, daaruit is nog niet Greenchoice of Eon als goedkoopste uit gekomen.

9. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wij switchen ieder jaar en afgelopen jaar EON gehad. Ging prima, geen gekke dingen en keurig de bonus uitbetaald gekregen. Inmiddels Essent, Eneco en Eneegiedirect gehad en allemaal positief! (Een standaard, laag, verbruik met geen bijzondere dingen)

10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben al jaren Greenchoice en ik ben juist super tevreden. Dat is waarom ik nog nooit overgestapt ben, ook omdat het telkens maar minimaal scheelde op jaarbasis. Maar van de week weer eens gekeken en met ons huidige verbruik scheelt het wel, dus ik zal er deze keer wel aan moeten gaan beginnen.

11. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Wij zitten al jaren bij greenchoice, 1x mee verhuisd en dat ging ook zonder problemen. Dit jaar ook maar eens vergelijken of het verstandig is om over te stappen.

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Inmiddels paar keren over gestapt waaronder 2x eon. Alles beide keren goed verlopen. Greenchoice geen ervaring mee

13. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier ook afgelopen jaren tevreden klant bij Greenchoice. Dit jaar ga ik overstappen (naar Oxxio) scheelt 300 euro op jaarbasis, die kan ik niet laten lopen.

14. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wij zijn al een paar jaar klant bij greenchoice en tot nu toe alleen maar positief erover. Toen we 1 jaar geleden gingen verhuizen wel even gekeken naar het contract en ondanks dat we een 3jarig contract hadden konden we hem gewoon opzeggen. Het bleek namelijk goedkoper om een nieuw contract af te sluiten voor ons nieuwe adres omdat de prijzen zoveel gedaald waren. Alles in samenspraak met greenchoice en ze deden nergens moeilijk over :)

Een half jaar terug kwam er zo'n deur aan deur verkoper voor energie en die stopte gelijk met zijn praatje toen ik zei dat wij bij greenchoice zaten.. daar kon hij toch niet tegenop.

Deel Deze Pagina