T was meer een *up* t is zo stil hier, en anders verdwijnt het topic ook nog eens naar de 5e pagina Maar werkse! haha.
Heej allemaal! Heb bijna de foto's van de zwangerschapsreportage klaar, ga ik vandaag afmaken, kan ze ze morgen ophalen... En vanavond heb ik ook nog een shoot op het strand hier, een familieportret! Nog net ff voor de vakantie, haha! Er hoeft nog niets aan bewerkt enzo te worden, dat mag na de vakantie gelukkig. Zou ik ook niet redden anders.. Xx
Hee wat leuk een fotoclub, kan er nog 1 bij? Ik ben zelf eerst begonnen 2 jaar terug met psp bewerkingen (doe ik nog steeds) en sinds een jaar experimenteer ik me suf met mijn EOS 1000D. Meestal maak ik foto's van de kinderen en daar gebruik ik voornamelijk mijn Tamron lens voor. Verder bewerk ik bijna 95% van de foto's in Lightroom en die plaats ik op mijn foto blog. Het linkje van mijn blog staat in mijn handtekening. Groetjes, Christie
Dat mag natuurlijk nooit naar pagina 5! Haha Ben benieuwd naar de foto's queenbee. Had nog een foto van een motje gemaakt, moet m alleen nog even op pc zetten. Beetje druk nog met verbouwen.
Tuurlijk kan je er nog bij! Gezellig toch? LightRoom is een superprogje he! Ben er ook gek op! Zal eens kijken naar je fotoblog! *edit* Gekeken! Leuke foto's hoor! Had deze allemaal in LightRoom gegooid?
Dacht ik al te zien idd! Ziet er mooi uit hoor! Neem je ook eens een kijkje op mijn weblog? Die vind je als je op mijn naam klikt, dan ga je er naartoe.
Gezellig Christea! Ik zou je blog ff chekken Nooit nieuwsgierig hoor haha. Ben ook benieuwd naar het resultaat, nog 4 weken geduld moet lukken
Lightroom heb ik laatst gedownload.. En ik kan dr nog steeds niet veel mee Maar t oogt wel heel hip..
mooi buik foto.. Hier is het even gestopt! geen aanmeldingen, dus houdt het een beetje op jammer genoeg!
Mooie buikfoto QueenBee en erg mooie foto van Jor Anno Je moet anders is googelen op free lightroom presets, dan vind je veel mooie sites waar je er wat van af kan halen en gebruiken om uit te proberen.
Mooi hoor! Trouwens, Christiea, was jij lid geworden van onze hyve net? Heb net een Christie geaccepteerd en zag een foto bewerkt in LightRoom.. Mommie, tis nu ook vakantie periode he.. kreeg gister nog een mailtje van mijn oude buurman.. als die opdracht doorgaat spring ik een gat in de lucht! .. nog even afwachten..