Al beter dan de vorige vond ik zelf Nog ff oefenen, dan word het misschien echt wat haha QB je maakt me nieuwsgierig
Oke, ik zou eens kijken, maar wat kan je dr vanaf halen? Tips? Of extra filters? (Ik snap er echt helemaal niks van.. Sorry..) Tutorials? Heb ik ook al eens over gelezen, maar wat zijn dat?
An, tutorials zijn lesjes waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. Errug handig! Zo, ben weer klaar met de shoot!
oeh leuk onderwerp ik ga me hier denk ik ook maar eens aansluiten ik heb ook een spiegelreflexcamera, maar ben er totaal nog niet bekend mee dan maar gewoon wat fotos schieten ik wil wel een cursus gaan volgen, hebben jullie misschien ook tips voor leuke sites waar je al het een en ander kan leren? alvast bedankt liefs kim
hoi, we staan we op de laatste pagina :O Maar ik heb de shoot van het meisje die ik tegen kwam op de camping op mijn site gezet.. hallo nieuwe leden!
Fotografie cursus online en gratis. Voor betere foto's en gebruik digitale camera's Hoi hoi! We staan alweer ver weg!! Schandalig! Geen foto nieuwtjes?
hey die hallo zeg, moeten het er wel inhouden hier toch!! had nog een foto van een motje beloofd, nou hier is tie dan heur.. Bekijk bijlage 90772
******************** Sorry ik breek even in! Ik heb een oproepje geplaatst in de lounge voor een vriendinnen fotoshoot, wellicht heeft een van jullie intresse en is diegene al zover dat hij dit soort opdrachten aan kan? Alvast bedankt voor het lezen!! ***********************************
Missy, zal ff lezen! --- Mogguh all! Even vlug hoor, vandaag druk dagje. Nog ff puinruimen van de vakantie, vanmiddag komen de opa's en oma's ff op de koffie, want, Jamie is vandaag jarig en is 4 jaar geworden!! We vieren zijn verjaardag samen met die van Britt komende zaterdagmiddag, wel zo makkelijk. Dus kom morgen of misschien vanavond wel ff langs om verslag uit te brengen van de geslaagde vakantie! Xx
Hoi meiden, Ik heb van de week een spiegelreflexcamera gekocht, hebben jullie tips waar ik wat (duidelijks ) informatie kan vinden of een online cursus ofzo?
Heb je hier iets aan? Uitleg Spiegelreflex, Begrip Digitaal Spiegelreflex, Spiegelreflexcamera, Spiegel Reflex Camera, Digitale Spiegelreflex