Pagina 2!! Dames toch! .. Fotografie staat hier op een heel laag pitje momenteel.. komkommertijd.. hihi!
Dit topic is ooit een keer geopend voor alle fotograferende dames op ZP! Leuk om ideetjes uit te wisselen, foto's van elkaar te beoordelen enzovoorts! Dus kom maar op!
zou wel leuk zijn als er toch meerdere bij kwamen!! mooie foto heb je weer op fotoo.nl, mooi die sneeuwvlok. hoe gaan de zaken? hihi nog veel opdrachten?
Haha! Thnx! Zal hem ook ff hier plaatsen, wel zo leuk! Met de opdrachten kabbelt het rustig door, ben net gister weer gebeld voor een kinderportret, naja, 3 kinderen. Ze zal deze week bellen voor een datum! En verder exposeren we vanaf deze maand tot april in de buurt hier met 20 foto's, in maart fotograferen we bij een sponsorfietstoch voor het KWF als enige (!) fotografen (www.fietsenvoorjemedemens.nl), in september een huwelijk, nog een huwelijk ergens dit jaar, datum nog niet bekend, maar dat ze mij wilden hebben wisten ze gelijk al, hihi! Erg leuk! Kan altijd meer bij natuurlijk!
ja die...MOOI! zo nou dat is wel leuk dan, leuke opdrachten! En dat ze jou perse willen is natuurlijk al helemaal goed. had hier nog een foto gemaakt van me meissie toen het zo gesneeuwd had, vond het wel een mooie heldere foto... Bekijk bijlage 121200
Ja gaaf he! Mond-op-mond reclame werkt toch het snelst! Hoewel ik wel ga flyeren enzo in supermarkten en op scholen hoor, wil meer klandizie.. helemaal nu ik op straat sta per 1/2.. hoop wel dat ik gauw werk heb natuurlijk, maar kan de tussentijd mooi opvullen met fotografie! Wow, dat is zeker een hele mooie foto geworden zo zeg!
Hoop het! Heb net gehoord van het UWV dat ik niet ingeschreven kan staan bij het KvK als ik in de WW zit.. zit er nog niet in, maar met wat pech kom ik daar wel in, en dan zou ik mijn WWuren gekort worden.. *zucht*.. dus we wachten maar ff met een KvK-inschrijving denk ik..
Ik zie dat dit een rustig topic is! Maar ik wil me wel bij jullie aansluiten. Ik ben ook gek op fotografie. Hebben jullie ook een flickr site? Misschien leuk om dat ook uit te wisselen?
Heej Danip! Tuurlijk mag je je hierbij aansluiten! Heb zelf geen Flickr.. moet je toch een Yahoo of Google account voor hebben?
@danip, welkom hier! Hier ook geen flickr.. @queenbee, zag die andere foto's op fotoo staan en die zijn ook helemaal geweldig zeg, wat gebruik jij om de rode achtergrond te krijgen? echt prachtfoto! straks van het voorjaar komen er weer meer foto's van deze kant, ben gek op natuurfotografie, dus komt goed.
@Eliesja, thnx! Uhm.. in dit geval een rood velletje erachter.. maar heb ook een aantal bewerkt in photoshop, kleurwisselaar..