Ja, er spettert wel water tegenaan, maar op zich is dat niet erg, want door het flitsen met je externe flitser of die van de camera of losse flitsers weerkaatst de kleur van het papier in het water, dus dat zie je dan niet.. Heb ff een fotootje voor je van hoe ik het laatst had staan, naja, hoe ik het vaak heb staan.. manlief had voor de gein 3 vellen aan de muur geplakt, maar die foto's waren niet zo leuk, leek heel vreemd.. wel een idee om een keer met rood, wit en blauw te doen, als vlag.. Dit was de opstelling; Twitpic - Share photos on Twitter En oa deze foto is er uit gekomen (onbewerkt) ;
wauw vind hem wel helemaal geweldig hoor. En zie dat je er ook echt werk van heb gemaakt en naturlijk ideaal dat de camera op een standaard staat, dat heb ik allemaal nog niet hoor hihi.. zet je de camera op timer en jij giet dan met de gieter in het water?
Dankje! Nee, niet op timer, met de hand.. hoewel ik op mijn pc een progje heb, kan ik de camera aan de laptop koppelen en 1 klik op de muis en hij maakt een foto en verschijnt meteen op het scherm.. In dit geval hou ik met 1 hand de camera vast om foto's te maken en met de andere hand druppel ik water naar beneden met bijvoorbeeld die beker die je zag staan, een spuitje, een doekje, van alles eigenlijk. Eerst scherpstellen, en dan gewoon doorklikken, zit vanzelf een goede foto bij! Kost veel tijd, veel geduld maar het resultaat er is dan ook naar! 1 ding alleen, het is erg verslavend.. nu ik dit zo zit te typen wil ik weer aan de gang...
verslavend..haha snap ik..hihi maar dan is idd een standaard onmisbaar! Kan je met jou camera achter elkaar doorklikken? met de mijne gaat dat dus niet, althans niet dat ik weet, mischien is dat weer een andere instelling.. duurt altijd zo lang eer de foto is gemaakt.
Statief is idd erg handig en onmisbaar bij druppelfotografie! Ja, als-ie maar scherpgesteld staat, kan ik zo een aantal keer doorklikken.. heb hem vaak op 'manual' staan.
haha nee zou wel willen, maar heb gewoon even geen tijd, als mijn kleine doerak naar de peuterspeelzaal gaat dan ga ik aan de slag en dat duurt nog wel even, geloof ergens maart dat hij mag.
Oh ok! Haha, nou ik wacht af! Zal ook van de week weer aan de fotografie gaan, als het goed is is het geregel met het UWV bijna rond, dus dat scheelt!
nou ben dus wel aan het oefenen geweest, maar helaas niet gelukt..pff is echt wel moeilijk hoor en heb gewoon de juiste spullen er niet vor, dus ben maar weer mijn tulpjes gaan fotograveren..hihi zie hier het resultaat: Bekijk bijlage 127901
hier nog 1 met paar druppeltjes(toch nog wat druppeltjes hihi) en zonder de flitser: Bekijk bijlage 127902
Nou Eliesja, is toch goed gelukt zo? Mooi hoor! -- Waahh!! Mn pa smste me net, dat we over 2 weekjes gaan exposeren! Zou vanaf januari al, maar de mevrouw die daar over gaat, in dat pand, had er nog geen plek voor, en vandaag belde ze mn pa dat wij over 2 weekjes kunnen komen! Dus nu haastig op zoek naar lijsten (zo goedkoop mogelijk natuurlijk.. ) om de foto's in te kunnen hangen..
dank je..vond het ook wel aardig gelukt oh leuk joh, anders ff bij Xenos kijken, die hebben altijd wel goedkope lijsten.