Nou.. vanaf vandaag hoor ik bij de club van 30ers.. En dat houdt in dat vandaag mijn Project 365 van start gaat! Spannend! Ik laat het hier wel weten als ik de 1e foto geplaatst heb! Wordt misschien vandaag en anders morgen, zo eerst zoonlief naar school brengen, vlug wat boodschapjes halen, dan krijg ik koffievisite, en vanavond komen de ouders nog even langs voor een gebakje. Heb nog heel wat knabbels over van zaterdagavond.. Vervelend.. Xx
Jaaajj ik ben los! Ben gister begonnen met 'mijn' #Project365!! Nemen jullie een kijkje op mijn weblog? Staat bij mijn gebruikersnaam! Laat gerust een reactie achter!
heb inmiddels al geneust en ook een reactie achtergelaten. leuke opdracht, ben benieuwd naar de foto's, ga je ze hier ook plaatsen?
Zag het dat je geweest was.. Hier plaatsen? Het is natuurlijk leuker als iedereen op mijn blogt komt spieken..
Wat je/jullie ook kan/kunnen doen, is abonneren op mijn blog, dan krijg je automatisch een mailtje als ik een nieuw bericht gepost heb.
meiden even een vraag... ik heb dit jaar een bruiloft en ik mag de foto;s gaan verzorgen. Ik wil een nieuwe lens en flitser kopen wat is een goeie? Mag best wat kosten. Ik heb een sony a230
@Eliesja, ik zag dat je lid geworden was, leuk! @Karagoz.. geen idee.. heb een Nikon, weet niet wat lenzen voor een ander merk SR kosten..
@karagoz, sorry heb ook geen idee, kan je er niet mee helpen. @queenbee, ben benieuwd naar je foto's van Londen, zet je die ook op je blog?