Voor de Rabobankers onder ons, komen jullie ook niet op jullie bankgegevens? Zowel op de app op mijn mobiel alsmede internetbankieren via mijn laptop kom ik niet op. Duurt nu al een uur of 2, als het niet langer is. :x
Ja en ik baal als een stekker!!! Ik heb net geld gepint bij een automaat in de supermarkt en heb te weinig gekregen!!! Nu moest ik eerst online gaan kijken of er alles er idd af is geschreven en uitprinten. Morgen wordt er geteld, mocht er teveel inzitten kan ik me geld krijgen zo niet heb ik pech:x:x. Ben dus al de hele tijd bezig maar rabobank schiet maar niet op !!!
Oke, irritant zeg. Dus als ik het goed begrijp hebben ook de pinautomaten storing Rnate? Ben je klaar mee zeg, pffff.
Nou hier ligt ie er nog steeds uit kan nog geen betalingen doen pffff vorige week ook al problemen nu weer!
Denk dat de storing niks te maken heeft met de transactie. Was zo'n losse automaat die in de coop staat. Heeft gewoon te weinig geld uitgespuugd.
En hebben jullie niet de ouderwetse telefoon waarmee je naar je rekening kunt bellen? of doet die het ook niet. Balen is dat he, net als je echt even wilt kijken...