Kan dit? (modeadvies)

Discussie in 'De lounge' gestart door Marijke1982, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

2. danip

danip Niet meer actief

Ik vind van wel. Die kleur zit toch ook in het jurkje? Wat een leuk jurkje trouwens! Echt helemaal mijn smaak.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben een leek kwa mode, maar ik vind het ook wel bij elkaar passen, mooie kleuren!

4. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    zekers! leuk zelfs!

5. Marijke1982

Bedankt dames :)

Ik ben al zo lang aan het zoeken dat ik het dus gewoon echt niet meer zag haha.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zeker leuk, alleen wel als je zeker weet dat het dezelfde kleur is als het jurkje. "Net niet" zou zonde zijn. Je kan ook altijd gewoon voor zwart gaan....

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Leuk jurkje! En ik vind het bij elkaar passen, de kleur in het jurkje lijkt hetzelfde, maar jammer genoeg zie je dat pas als je het bij elkaar kan houden.
    Maar vind het een leuke combinatie!

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Als het inderdaad precies dezelfde kleur is als het jurkje dan kan het wel. Zou zo zonde wezen als de kleur nét niet overeen komt.

Maar wat een geweldig jurkje!!!!

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Mee eens! Idd een super leuk jurkje! En ook echt leuk voor een bruiloft:D

10. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Doen!!:) Super leuk!

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wat een leuk jurkje! :D Vind de bolero er ook bij passen, maar zoals de andere hier ook al zeggen het zou wel zonde zijn als de kleur net niet overeen komt, dus dan zou zwart ook een optie zijn.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid