Kan dit? (modeadvies)

Discussie in 'De lounge' gestart door Marijke1982, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

2. danip

danip Niet meer actief

Ik vind van wel. Die kleur zit toch ook in het jurkje? Wat een leuk jurkje trouwens! Echt helemaal mijn smaak.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben een leek kwa mode, maar ik vind het ook wel bij elkaar passen, mooie kleuren!

4. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    zekers! leuk zelfs!

5. Marijke1982

Bedankt dames :)

Ik ben al zo lang aan het zoeken dat ik het dus gewoon echt niet meer zag haha.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zeker leuk, alleen wel als je zeker weet dat het dezelfde kleur is als het jurkje. "Net niet" zou zonde zijn. Je kan ook altijd gewoon voor zwart gaan....

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Leuk jurkje! En ik vind het bij elkaar passen, de kleur in het jurkje lijkt hetzelfde, maar jammer genoeg zie je dat pas als je het bij elkaar kan houden.
    Maar vind het een leuke combinatie!

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Als het inderdaad precies dezelfde kleur is als het jurkje dan kan het wel. Zou zo zonde wezen als de kleur nét niet overeen komt.

Maar wat een geweldig jurkje!!!!

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Mee eens! Idd een super leuk jurkje! En ook echt leuk voor een bruiloft:D

10. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Doen!!:) Super leuk!

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wat een leuk jurkje! :D Vind de bolero er ook bij passen, maar zoals de andere hier ook al zeggen het zou wel zonde zijn als de kleur net niet overeen komt, dus dan zou zwart ook een optie zijn.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind het erg leuk bij elkaar lijken, maar ik zou het nooit op internet durven te kopen! Als de kleur niet hetzelfde is is dat zo jammer want kleuren kunnen zo anders overkomen dan in het echt.

13. Marijke1982

Ik bestel er ook wel een zwarte bolero bij mocht die ene toch niet dezelfde kleur zijn.

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Vind het erg leuk, maar wat ik zo zie is de bolero meer taupe ;) dan de paarstinten in je jurkje :) Zou het wel bestellen gewoon kijken hoe het lijkt. Kijk dan wel bij daglicht ;) lampen in huis kunnen de kleur nogal vertekenen ;)

15. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Leuk joh!

16. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    leuk jurkje. De bolero vind ik wat minder. Kan je wat bleek door lijken..maar weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet :)

17. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Mooi hoor! Het kan wel, zelfs als de kleur iets afwijkt, omdat de kleur van de bolero alleen onder in de rok zit. Dan zit er genoeg afstand tussen de twee tinten om niet storend te zijn.

Prachtig mooi jurkje!!

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb die zelfde bolero pas nog aangehad bij Steps en vond dat ik er heel pips uitzag in die kleur.. Daarbij komt dat ik geen fan ben van bolero's,vind ze een beetje tuttig. Ze hadden bij Steps ook van die korte glanzende jasjes,die vind ik veel mooier en feestelijker bij jouw mooie jurkje! Succes met kiezen!

Deel Deze Pagina