In Goisco (een soort Makro) kwam ik een ballen boot tegen. Voor nafl. 25,- gulden/euro 11,- . Ik dacht: voor dat geld een boot met 50 ballen? Dat kan niet veel zijn. Maar het leek me zo leuk voor de dames, dus toch maar gekocht. Thuis eerst mijn longen uit mijn lijf moeten blazen...pff slechte conditie....en toen de ballen in de boot....dames erin....en het ballenfeest kon beginnen. We hebben nog geen foto's gemaakt maar wel een video! Wat is dat leuk zeg! Dus....mocht je ook zo'n ballenboot tegenkomen? Kopen!!!
wauw klinkt gaaf!! Lars krijgt van vrienden van ons een ballenbak. Ben benieuwd of hij die ook zo leuk vindt als jouw dametjes!
Oh leuk is die he.. hier heb je die ook.. die heet de submarine..(als ik me niet vergis) Lisa heeft een ballententje.. waar ze ook erg veel mee speelt. (zodat mama s'avonds de ballen achter de bank vandaan kan halen!)
Niet doorvertellen aan Giulian, maar van ons krijgt hij een ballentent voor zijn verjaardag... Ssssst!
wat lijkt me dat leuk zeg!! ik ben benieuwd naar foto's! enne, voor de NL mama's: waar koop je zoiets eigenlijk? bij elke speelgoedwinkel? en vanaf welke leeftijd kun je zoiets gebruiken? vanaf dat ze zelf kunnen zitten?
Ik heb het bij de Intertoys gekocht was toen in de aanbieding. Ik zoek even wat foto's op van Lisa haar favo speelgoed...
Dit is de babycocoon kan je al vroeg gebruiken (Kan pepijn nu al in) En de ballentent (vanaf 1 jaar )
wij hebben in bolsward een winkeltje met ballententen en luchtkussen en zwembaden.......echt heel leuk, voor weinig geld..... dit zijn artikelen die je bij de intertoys ofzo voor een dikke 200 euries koopt, en bij hem precies het zelfde voor een eurotje of 30 waarom???? omdat de verpakking kapot is.!!!! dan mag een speelgoed keten het niet meer verkopen, en dat koopt hij dan op....de artikelen zijn verder allemaal goed! wij hebben ook al de kast vol staan met dingen voor iris!
@djara: hihi, helaas is bolsward een beetje uit de richting... maar wel handig als je dat in de buurt hebt! @susanne: bedankt voor de foto's! wat was lisa daar nog een ukkie he?! ik denk dat pepijn de coccoon te klein vind, hihi! ik heb het idee dat hij nu al de grote wereld wil verkennen. alleen eerst nog even leren kruipen,hihi. maar zodra je hem ergens op zijn rug neerlegt en je draait je zelf even om: hoppa, meneer ligt alweer op zijn buik, hihi! we hebben nu een heel gaaf speelkleed van tiny love (die monique ook heeft) en daar heeft hij veel plezier van!
dit is de ballenboot...voor ong. 11 euro's...'t zal toch zeker wel ook in Nl te koop zijn??? : hier gooit Daphne een 3 punter!!
op de achtergrond op foto nr 2 zie je de nanny van de 2-ling....Beverly. Zonder haar zou mijn huishouden een ware chaos worden!!
Ow dat ziet er leuk uit zeg.. en een Nanny.. heerlijk..die heb ik niet ! (weet je meteen hoe mijn huishouden is, hihihi)
Leuk die boot voor je meisjes, wat zullen ze daar een plezier mee hebben. Wij hebben net zo'n ballentent als Susanne voor Lisa heeft, alleen zitten er bij ons geen ballen meer in, haha. Met die 2 meiden van mij heb ik elke dag al genoeg speelgoed op te ruimen dat ik die ballen heb weggelegd.
als ik detitel lees, lees ik telkens : ballenbloot Ik denk steeds heel even: huh n parodie op mn topic billenbloot? (hihi)
ik heb de foto;s eerder niet gezien, wat n super gaaf speelgoed! Nu word ik wel jaloers, hoor (plaatsvervangend dan he).