Hallo allemaal, Ik heb het spelletje Professor Layton en de verdwenen toekomst. Ik vind het helemaal geweldig en gister heb ik hem uitgespeeld. Wie speelt er nog meer Layton? Als je een antwoord op een puzzel wilt weten vraag maar, de meeste heb ik al opgelost. groetjes conny
Ik heb 'm ook al uitgespeeld! Leuk he? Moet alleen nog een paar van die autoritjes en een paar van die papegaaiendingen doen...... Auto vind ik nog wel leuk, maar die papegaai...pff..... Maar anders kan ik de bonus niet spelen!
ja klopt, als je beide heb opgelost worden er bij extra 2 blokken vrijgegeven. Ik heb de auto's gister al opgelost maar de papagaai heb ik vanavond de laatste van opgelost. Wel met behulp van mijn man, hahaha. De papagaai vond ik het lastigste van deze Layton.
Is echt leuk hoor, Djamila (hahaha, vreemd je zo te noemen!) Ik had de Engelse versie al een paar weken geleden.....
Ohw ik ben ook helemaal verslaafd, maar ik ben nu bij een puzzel en daar kom ik helemaal niet uit. Dus daarom wil ik vragen of iemand mij kan helpen? Puzzel 040 Tellen met tegels Het gaat op de puzzel als je de deur open moet krijgen en waar je vier cijfers in de vakjes moet plaatsen (wat ook een x/+ som moet zijn) Alvast super bedankt!
@ Lindaatje: Volgens mij - als ik het me goed herinner - moet je één cijfer kantelen waardoor het een MIN teken wordt. Was het die puzzel?