Fotograaf gezocht die als hobby onze bruiloft wil doen

Discussie in 'De lounge' gestart door stef, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wij zijn vorig jaar juli getrouwd. en bij ons hebben we met onze eigen camera en camera van vrienden fotos gemaakt. het zijn hele profecionele fotos geworden. terwijl we gewone cameras hadden. en het heeft ons niks gekost! we hebben zels een eigen trouw raportage gemaakt met vrienden. dus als je iemand hebt in je fam die een beetje goed kan fotograveren. het hoeft helemaal niet duur te zijn!

xxx sky

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Zit er in de buurt misschien een kunstacademie? Daar zijn misschien wel studenten die het willen doen voor weinig. Al bedenk ik me wel net dat het nu vakantie is, dus misschien een beetje lastig.

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Voor het feest is het ook leuk om wegwerpcamera's neer te zetten, dan kunnen de gasten allemaal foto's maken, daar komen altijd leuke spontane foto's uit! kost ook helemaal niet veel!

4. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Haal een paar van die weggooicamera's.
    deel ze onder je familie uit. En laat die foto's maken.
    Op die manier krijg je leuke, originele, aparte foto's.
    En laat een familielid, een paar digitale foto's schieten alleen van jullie twee.
    Locatie: De botanische tuin in de Uithof, kan je mooie aparte foto's maken.
    Of het "kasteeltje" in Houten. Daar is een of ander restaurant in gevestigd, en nog een ander bedrijf. Maar daar kan je gewoon buiten foto's maken.
    Of de grachten in Utrecht.
    Zo worden je foto's apart en uniek. Op locaties die je niet verwacht.

Ik ben zelf helaas op vakantie. :)
    Ooit, maar dat is al weer jaren geleden, heb ik de trouwfoto's gemaakt, voor de zus van een collega's.
    Ze moest alleen het ontwikkelen van de foto's voor haar eigen rekening nemen. Mijn inzet was gratis :)
    Had er zelf tenslotte ook een leuke dag aan.

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja we gaan inderdaad nu wegwerp camera's kopen voor familie enzo en me broer maakt een paar andere leuke foto's dus lijkt helemaal goed te komen!!

Ik was er eigelijk ook nog niet uit waar we heen moesten voor shoot maar bedankt voor de tip!! Ik zal gauw eens gaan snuffelen op internet. Had namelijk ook kasteel haarzzuilen gezien maar daar moet je gewoon 50 euro betalen voor bloemen achtergrond :$

6. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    dames gelukkig hebben we een oplossing gevonden en lijkt alles helemaal in orde te komen! Erg bedankt voor jullie reacties en tips!

7. Joefke

Joefke Nieuw lid

5 aug 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Stef,

Ik zie dat je laatste berichtje alweer van een paar dagen geleden is op dit topic. Ik weet niet of de oplossing die je nu gevonden hebt een fotograaf is, of zelf fotograferen.

Ik ben sinds kort begonnen als bruidsfotograaf (gisteren weer eentje gedaan) en ik zou eventueel vrijdag wel kunnen als je dat nog wilt! Budget hoeft geen probleem te zijn; ik vind het leuk om te doen dus alleen een onkostenvergoeding is wat mij betreft voldoende.

Mocht je nog interesse hebben, dan kun je me mailen of hier een berichtje posten!

Ik wens je in ieder geval een onvergetelijke dag vrijdag!

Joefke (Simone)

Deel Deze Pagina