even met jullie delen hoor... onze dochter had de waterpokken 3 weken geleden, en nu heeft mijn man ze sinds zondag het is echt zo veel erger dan dat onze dochter ze had... hij weet echt geen raad, met de jeuk en de pijn. ik heb hem in een zemelenbad gedaan, en calendulan emulsie gegeven om te smeren. sommige beginnen nu te drogen, maar er komen nog steeds nieuwe bij. en sinds vandaag heeft hij ook nog een dikke wang, doet pijn bij het eten, en voelt hard aan, ik denk zelf dat het de bof is... tjonge jonge, wat een pech heeft hij zeg. morgen maar even overleggen met de huisarts.
jeetje,daar ben ik ook bang voor! mijn dochtertje heeft de waterpokken nog niet gehad,maar mijn vriend ook nog niet! Heel veel beterschap!
get wat vervelend! mijn kinderen hebben ze ook nog niet gehad en mijn moeder kan zich niet herinneren of ik ze wel heb gehad... ik hoop het toch wel! Beterschap!
Aaaah dit is ook mijn nachtmerrie. Mijn dochtertje heeft ze nog niet gehad.....maar ik ook nog nooit... Ppff beterschap en succes met je man
Oh, ik ben ook zo bang voor als mijn zoon waterpokken krijgt... Ik heb ze namelijk ruim voor mijn eerste verjaardag heel lichtjes gehad, dus heeeeele grote kans (volgens HA en CB) dat ik 't ook krijg als zoontje aan de beurt is. Fijn....! Wens je man beterschap en jij heel veel sterkte met de zieke
O jee, de bof als volwassen man? Dan loopt hij best een risico op ernstige complicaties, waaronder steriliteit. Ik hoop het niet voor hem (en jou natuurlijk). Beterschap!
Daar kan je erg ziek van zijn als je volwassen bent bah , beterschap voor je man............en jij ook veel sterkte !!
Ook de waterpokken kan bij volwassenen érg gevaarlijk zijn. Goed in de gaten houden dat hij geen hele hoge (+40gr) koorts krijgt. Succes en beterschap!
Heel Beel beterschap voor je man, en sterkte voor jou! Ik heb ook nog nooit de waterpokken gehad.....
zoo naar iedereen waarschuwd mij ook vanwege mijn dochter van 12 die heeft ook nog geen kinderziektes gehad.... maar om ze nou bewust te laten besmetten ermee...zucht... ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat hij er snel vanaf is..misschien zijn weerstand oppeppen?
sterkte met je man! mijn zwager heeft het pas geleden ook gehad.. na aanraden van mij heeft mijn zusje idsclin gehaald... is niet goedkoop, maar werkt super... dat, samen met een havermoutbad... niet afdrogen, maar op laten drogen of deppen.. hoop dat ie er snel vanaf is...
Mijn man kreeg de waterpokken vlak voor kerst. Nadat eerst onze zoon en dochter ze hebben gehad. Hij was ook heel ziek. beterschap. groetjes Jootje
bedankt dames! hij begint nu wel last te krijgen van die dikke wang [ook hoofdpijn en koorts] , verder van de waterpokken niet meer dan dat het was, net nog even geholpen met insmeren, maar jeetje, wat zijn het er veel! morgen maar kijken hoe het verder gaat, anders maar even naar de huisartsenpost
net bij de HAP geweest, het is gelukkig geen bof maar een onderhuidse ontsteking als gevolg van de waterpokken. hij heeft een AB-kuur gekregen, dus hopelijk zakt het