Naam website

Discussie in 'De lounge' gestart door Pisam, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pisam

Pisam Niet meer actief

Wellicht dat hier iemand zit die er verstand van heeft. Na lang denken eindelijk dé naam voor mijn webshop, na wat zoeken op internet geen gelijkenissen gevonden. Domeinnaam geregistreerd. Waarschijnlijk, dom, niet goed genoeg gezocht, want ik vond dus wel eenzelfde websitenaam, met clothing.com erachter. Dit is een bedrijf actief in Ierland, in kinderkleding. Ik zal me gaan richten op onder andere decoratie, rugzakken, broodtrommels etc. Ik vraag me echter af of dit problemen zou kunnen geven? Via Google word ik weinig wijzer. Twijfel of ik mijn domeinnaam ga wijzigen.... Ben ik uiteraard bereid te doen, maar ben zo weg van de naam.

2. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Lijkt mij niet hoor om je domein naam aan te passen.

3. Msee

Msee Niet meer actief

Als het een iers bedrijf is zal dat niet voor problemen zorgen denk ik zo. Wat je nog kan doen is niet alleen jouwbedrijfsnaam.nl kopen maar ook de .com en .org enz.
    Via kvk kan je nog kijken of soort gelijk bestaat, geen website maar wel bedrijf. Mijn man moest een formulier ondertekenen bij kvk dat als het reeds bestaande bedrijf wilde dat wij onze naam aan zouden passen we dit zouden doen. Nooit gebeurd en zij bestaan niet meer.

Deel Deze Pagina