Heerst het of is het toch iets anders??? Donderdag is het begonnen, ze begon s'middags al te gapen en hangerig te worden. Als je vroeg of ze moe was zei ze ja. Ze is dan ook om 18.30 naar bed gegaan en werd om 22.00 wakker met 39,5 koorts. Na wat drinken bij mij in bed geslapen en ze sliep tot 8.30 (wakker gemaakt door broertje met zijn geklets). Vrijdag is ze de hele dag wat hangerig geweest, niet overdreven want ze speelde wel gewoon. Ze had die dag ongeveer 38.2 verhoging. S'middags heeft ze 1,5 uur op de bank gelegen en s'avonds ging ze rond 19.00 slapen en sliep tot 8.45. Zaterdag weer hetzelfde liedje alleen geen verhoging of koorts. S'middags op de bank gelegen en s'avonds rond 19.00 naar bed (werd wel ff rond 20.30 wakker van zoontjelief) en s'morgens rond 8.30 wakker. Zondag ging het wat beter en oogde ze ook fitter, ik dacht dus ze is weer lekker bijgeslapen en ze zal wel een dipje hebben gehad (meerdere hadden last van een dip). Ze zei ook dat ze niet moe was en ging s'avonds rond 20.00 naar bed en sliep tot ik d'r wekte om 7.30 om naar school te gaan. Maar nu vandaag, ze is naar school gegaan maar ik zag aan d'r oogjes dat ze weer moe was. En ja hoor, we waren thuis en ze zei Vera is moe. pppfff... heb net toch maar de HA gebeld, en die beld me zo terug. Herkent iemand dit? Hoop dat het een dipje is oid, maar goed pfeifer zit ook in m'n gedachte. Vind het zo sneu voor mijn meisje. O ja, en overdag naar bed is hier geen oplossing dat wil te totaal niet. Ze zegt dan, bedje is om in te slapen als we gegeten hebben en ik de pyama aan heb .
Hier een beetje hetzelfde, 2,5 week geleden wat ziekig geweest een paar dagen, en sindsdien is ze moe. Vaak 's ochtends al, vraagt ze of ze op de bank mag liggen. Ze heeft de rust niet in haar kont om te blijven liggen, gaat dan toch maar weer spelen, maar ze heeft het minstens 3 keer op een dag over dat ze moe is/wil slapen/etc. Ik ben nog niet naar de HA geweest, misschien is het gewoon een fase, maar ik vind het wel jammer voor haar dat ze niet zo lekker in haar vel zit. Hier is er natuurlijk ook net een paar maanden een zusje bij, dus die veranderingen moeten ook nog allemaal verwerkt worden in dat koppie...
Hier ook een moe meisje (bijna 4), al een paar weken. Anderhalve week geleden was ik op het CB voor haar laatste controle, zij hadden het er ook over dat sommige kinderen in deze leeftijd ijzer te kort komen. Ik geef m'n dochtertje nu dagelijk een boterham met appelstroop en roosvicee ferro, hopelijk gaat het wat helpen.