Mijn toetsenbord doet raar. Help!

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Soms doet mijn toetsenbord raar. Als ik dan een vraagteken wil neerzetten, komt er een =teken. De haakjes doen het dan anders. Al die tekens verschillen dan. Is hier een knopje voor om dit weer ongedaan te maken=

ik heb de indruk dat het komt, doordat de kat soms over het toetsenbord loopt. Wie weet dit=

Waar = staat, hoort een vraagteken. ;)

2. staat bij de "?" misschien ernaast in het blauw op je knopje een "=" teken?

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    kijk of op je blauwe balk onder in het beeld EN staat, zo nee moet je hem aanpassen dan krijg je weer goed je bord. Anders kan je kijken of Fn aan staat , die kan je uitzettend oor er op te drukken, is een knopje op je bord. Anders weet ik het ook niet ... succes!

4. veertje

veertje Fanatiek lid

de taalinstellingen van je toetsenbord staan dan verkeerd, staat rechtsonder bij je klok, hij staat dan op engels en moet op nederlands, het gebeurd mij ook heel erg vaak.

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Waarschijnlijk heb je op iets gedrukt waardoor je toetsenbord de instellingen van toetsenbord veranderd is. Ik weet wel niet hoe je hem terug goed moet doen. Wat ik wel deed als ik dit voorhad, was mijn pc heropstarten en meestal was het probleem dan meteen ook verholpen.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gewoon je ctrl en de shift toets (zit daarboven) tegelijkertijd weer indrukken, dan is t verholpen.

7. maar hoe zet je FN uit? kon ik ook niet vinden.

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    nog een keer op fn drukken

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Even proberen. Als ik op FN druk, krijg ik een werkbalk boven in beeld. Dan krijg ik de functies van de F1 toets t-m F9. De tekens blijven dan gewoon hetzelfde, en veranderen niet terug in de goede.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ? De contrl en shift toets hebben geholpen. Thx!

Mooi he, vraagtekens? Hahahaha, ;) .

Deze mag dicht!

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Lotte

Deel Deze Pagina