Bij een 'volgend' kind ligt de baarmoeder al snel boven het schaamschot dus kun je het makkelijker voelen. Ook 'weet' je zo'n beetje wat je moet voelen (bij de eerste dacht ik dat het m'n darmen waren. Hier was ik bij de tweede beter op gespitst). Nu zwanger van de derde, 14 weken, en ik zat me gisteren hetzelfde af te vragen. Ik voelde wel wat, maar dat zat toch echt nog iets te hoog...
Dit is mn derde en ik voelde uk pas met 18weken voor t eerst. Nr2 voelde ik al eerder. Ze haalt t nu echter ruimschoots in.
Ik voelde de derde met 14 weken. Ik moest niezen en kreeg een duidelijke reactie (Eerste trouwens met 19 weken en tweede met 17 weken)
je zou het eerder kunnen voelen, maar hier ook eerste gekriebel al met week of 14 maar schopjes pas met 20 weken. tweede week of 14 gekriebel en schopjes week of 17. de derde eigenlijk gekriebel pas met week 18 en week 20 schopjes. ligt ook aan de plek van de placenta en hoe de baby liefst ligt.
Ik voelde de 2de ook eerder duidelijker. Nummer 3 voelde ik heel soms vanaf 14wk,maar de echte schepjes voelde ik pas DUIDELIJK met 18wk terwijl ik die bij de 2de meteen vanaf 15wk voelde Alle 3 placenta aan de achterzijde.
Hier bij de derde tussen de 18 en 20 weken. Vond het doodeng, aangezien ik de eerste en tweede tussen 14-16 weken voelden. Maar nu ligt mijn placenta aan de voorkant, dus dat verklaart een hoop. Nu doet de kleine aan hele volksverhuizingen, dus haalt ze het ruimschoots in
Is ook wel verschillend. Ik voelde de eerste met een week of 15. De tweede met 12 weken. De derde met 11 weken. De vierde rondom 16 weken maar met 18 weken wist ik het zeker.
Hier zwanger van de derde, maar voelde het kindje pas met 21 weken. De eerste voelde ik met 17 weken, de tweede met 15 weken. Had verwacht het kindje nu eerder te voelen, maar placenta ligt aan de voorkant wat verklaart dat ik het kindje pas sinds kort voel.
De derde pas met 21 weken terwijl ik de eerste en tweede veeel eerder voelde. Hier ook placenta aan de voorkant dit keer
Mijn eerste voelde ik rond de 17e week (placenta voor), m'n tweede rond de 12 a 13 weken (placenta achter) en deze pas in de 20e week... (placenta voor)...Trutje
Nr 1: vanaf 20 wkn, placenta aan de achterkant Nr 2: vanaf 13 wkn, placenta aan de achterkant En tja, nr 3... ik heb de eerste kriebels/plopjes bij 10 wkn gevoeld. Maar erg onregelmatig, zo weer een week niet, dan toch weer wel. Ik durfde pas echt bij 15 wkn te zeggen: JA, ik voel de baby. Het voelde anders dan bij de 2 oudsten, die eerste paar weken. Placenta bleek aan voorzijde te liggen.
Bij mij zat het bij allemaal ronde de 17/18 weken. En dan moest ik echt focussen. Een weekje later en werd het al een stuk duidelijker.