Hotsms.com spam?

Discussie in 'De lounge' gestart door steenbokje, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Krijg net een smsje van hotsms.com over 10,- extra beltegoed (ik heb een abo?) en een link erin. Natuurlijk niet op geklikt, ik ben niet gek!

Ik heb direct mijn provider gebeld (waar je halverwege het menu een bandje krijgt dat je moet betalen voor de klantenservice) om dit soort diensten te blokkeren.
    Toen ik 5 jaar geleden bij een telecomprovider werkte, kon dit gewoon. Nu beweert die dame dat dat "nog niet mogelijk" is in Nederland en dat het op dit moment wettelijk niet mag "omdat ik mezelf aan heb gemeld voor die dienst en dus ook zelf af dien te melden". Ook zegt ze dat ik dan ergens mijn telefoonnummer heb achter gelaten, ingevuld (enquetes) of op linkjes heb geklikt.
    Dat allemaal doe ik absoluut niet! Ik surf alleen naar mijn gmail/hotmail en naar dit forum via mijn mobiel.
    Ik kreeg van die dame ook nog doodleuk de opmerking dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was, dat ik waarschijnlijk dan mijn telefoon heb uitgeleend en iemand anders me had aangemeld (pardon??? leuk al die beschuldigingen, maar mijn telefoon zit in mijn broekzak en niet anders!) en dat ik zelf maar op moest draaien voor de kosten, want zij compenseren dit niet.

Sorry hoor, maar ik kots werkelijk van Hi op dit moment. Deed ik al een tijdje, maar nu nog meer.

Hoe kan ik me voor dit soort shit afmelden?

"STOP" smsen werkt niet naar een naam (hotsms.com), alleen naar een telefoonnummer maar deze sms kwam van een naam.

SMS dienstenfilter sta ik geregistreerd.
    Ik krijg sinds deze week alleen maar smsjes op mijn telefoon, waaronder ook van eigen provider waar ik me ook al tig keer voor heb afgemeld. Werkt dat afmelden eigenlijk nog wel?

Wie helpt me?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik kreeg hem ook vanmorgen... voor de rest nooit geen last van eigenlijk

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahaha heb er ook net eentje binnen. ben ook gelijk aan het googelen geslagen.

heb nu maar een mail gestuurd met naam en telefoonnummer naar helpdesk@hotsms.com met de vraag of ze me uit hun bestand willen halen!

schijthekel aan dit soort ellende!

4. steenbokje

heb ook al naar het helpdesk email adres gemaild met de vraag hoe ik me af kan melden. nog geen tel. nr. gestuurd want dat doe ik dus niet zomaar :p

maar ben dus niet de enige!
    komt het dan door het surfen op dit forum?

ik vond de klantenservice medewerker gewoon ronduit onbeschoft daarnet met alle beschuldigingen

:x *kijkt hormonaal en chagerijnig* :x

5. steenbokje

ohja, die dame zei nog wel dat sommige websites ook tijdens het surfen je ongemerkt aanmelden voor dit soort diensten. lekker is dat!

misschien dat het sms dienstenfilter linkje uit mn eerdere post nog niet eens zo'n gek idee is voor jullie! is net zoiets als infofilter (voor telefonische spam) alleen betaal je hier wel eenmalig voor om je aan te melden trouwens, maar daar kan ik overheen komen.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahahaha leuk he hormoontjes! hahahahaha

ach ik sta overal bekend met naam en telefoonnummer aangezien ik een eigen zaak heb! wil gewoon van die ellende af!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    kan me daar wel aanmelden maar zo te zien heeft het bij jou ook niet geholpen ? ;)

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
  9. steenbokje

Er zijn geen smsdiensten gevonden die aan uw zoekopdracht voldoen.
    Helaas :(

Had die site ook al gevonden.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Bedoel je mijn link? Ik bedoel het forum wat je in beeld krijgt daar staan acties op die anderen hebben geprobeerd en waardoor ze geen sms meer krijgen

11. steenbokje

heb me nog maar net aangemeld, en dan duurt het 3 dagen voordat het verwerkt is. over 3 dagen hoop ik dus spamvrij te zijn :D

12. steenbokje

Ja, maar via die link kan je je niet afmelden voor hotsms.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Nee niet via die link.

Ik bedoel dit stukje:

Ga naar de site -> log in met mobiel nr en wachtwoord -> helemaal bovenaan links zie je de optie persoonlijk -> houd de muis erover, er rolt een nieuw menu'tje uit -> klik op mijn gegevens -> probeer zoveel mogelijk opties uit te vinken (bij interesses moet er helaas minimaal 1 aangevinkt zijn) -> sla de wijzigingen op.
    Ga anders naar Help, je ziet daar 13 onderwerpen staan. Klik er een aan (maakt niet uit welke) en onderaan vind je dan een contactformulier.
    Succes

14. steenbokje

Ik heb me daar nooit aangemeld en dus ook geen wachtwoord voor die site ontvangen. Ben ook niet van plan om mijn mobiele nummer daar nu op te moeten geven om als nog te registreren en dan weer afmelden ;)

15. steenbokje

Nou dames, mail naar helpdesk@hotsms.com werkt!

Mijn telefoonnummer is in 2004 (!!!) onder mijn eigen naam geregistreerd, dus zal het dan wel zelf hebben gedaan :(

Maar ze hebben mijn account nu in ieder geval verwijderd.
    Dus voor wie geen zin heeft in smsjes: mailen!!

Snap alleen niet dat ze dan nu pas gaan spammen als je nooit daar inlogt/gebruik maakt van die website. Waarom niet 1x in de zoveel tijd inactieve accounts wissen?

Naja... hopelijk geen spam meer!

Nu alleen die stomme Hi diensten uitschakelen. Krijg daar ook al een week spam van. T zal wel weer die tijd van het jaar zijn ofzo ;)

Deel Deze Pagina