Te koop aangeboden: Medela pump in style electrische dubbele kolf. Heb er met plezier gebruik van gemaakt, maar stop nu met de BV. Heb hem nieuw gekocht eind januari 2010 met een jaar garantie. Vraagprijs is 200 euro. Te koop aangeboden: Babyschoentjes adidas, wit-rood maat 16/17. Nooit gedragen. 15 euro Te koop aangeboden Tummy-tub van prenatal, voor 1 kindje gebruikt. 7,50 euro Te koop aangeboden: Wandelwagen in zwart-witte print. Met reiswieg, verzorgingstas en paraplu in dezelfde stijl. 40 euro Te koop aangeboden : Handkolf van prenatal. Nooit gebruikt, omdat ik een electrische had. Alleen een keer uitgekookt. Nieuwprijs 30 euro, ik verkoop hem voor 20 euro. Te koop aangeboden : Verzorgingstas van Peter Rabbit, blauw. Helemaal nieuw. Mag weg voor 10 euro. Te koop aangeboden : Leuke blauw-lila gordijnen voor de babykamer met een lengte van ongeveer 1,50. Leuke print van een (slapende ) beer in een hangmat Mag weg voor 15 euro. Te koop aangeboden : Woezel en Pip speelkleed. Mag weg voor 7,50. Te koop aangeboden : Maxi-cosi. Hij is al iets ouder, maar nog in prima staat. Met handig opbergvakje aan de achterkant.Mag weg voor 10 euro. Te koop aangeboden : Flessenwarmer van Avent, 10 euro. Te koop aangeboden : Speelrekje waar de baby onder kan liggen voor te spelen. Mag weg voor 7,50. Uiteraard kun je me altijd mailen voor foto`s of om een afspraak te maken zodat je een kijkje kunt komen nemen.