belachelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Er wordt hier nog steeds vuurwerk afgestoken. Met als gevolg nog steeds een gestresste kat. Ik heb er zo'n hekel aan. Ik vind het nu ook niet meer nodig.
    Is het bij jullie ook nog steeds zo erg?

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vanmiddag nog 2 keiharde knallen gehoord maar nu is het stil. Hopelijk blijft het zo, mag wel afgelopen zijn nu ja.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja vooral wat jongetjes

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Politie bellen. Het is niet alleen hinderlijk, maar ook gevaarlijk omdat het best oud vuurwerk van gisteren is, dat toen niet goed af is gegaan.

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier op dit moment...en flink ook!
    Echt nog veel siervuurwerk en van die rollen...word er echt een beetje pissig van!

Mijn kind gaat zo op bed en we hebben gisteravond wel gemerkt dat hij niet heel diep slaapt!:D

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Yups hier ook nog bezig, de kids gaan nu net naar bed dus hoop dat het snel ophoudt!

7. singa

singa Niet meer actief

Echt idioot. Mijn dochter slaapt er gelukkig wel doorheen maar mijn kat is gewoon echt bang.
    Vuurwerk op oudjaarsdag hoort er bij maar nu is het gewoon waardeloos.

8. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ach hier is het ook nog wel een beetje aan de gang maar het zijn hier voornamelijk gezinnen met kleine kids en dan kan ik daar niet zo wakker van liggen.

9. singa

singa Niet meer actief

siervuurwerk heb ik ook niet zo'n problemen mee maar het is hier gewoon nog dat illegale knalspul. en het wordt ook vlak naast je huis gegooid.
    de kat was eindelijk zo ver dat hij weer de woonkomer inkwam en nu zit hij weer de hele avond op de trap. voor beesten is het vuurwerk toch al niet fijn maar houd je dan aan de afsteektijden.

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hier ook nog af en toe en ik kan er ook niet wakker van liggen. Dat is HELAAS nu eenmaal zo...nog even en dan begint het gewone leven weer.

11. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Wij hadden ook nog harde knallers, hebben we vandaag nog even agstoken met de kids die gisteren lagen te slapen en te moe waren om om 00.00 wakker te worden, ik denk dan ach, die ene dag, wij hebben ook twee katten die er niet blij van worden maar goed, zoals hierboven ook al word gezegd, morgen begint weer het gewone leven, die twee/drie daagies per jaar moeten ze maar even op de tandjes bijten ( de poezenbeesten ) ;)

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nope, geen last van, het is hier heerlijk stil ;)

13. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hier ook nog steeds, super iritant!

14. tulip

tulip Niet meer actief

politie bellen, zou ik echt doen. Ik vind vuurwerk geweldig, maar er is 1 dag per jaar dat je het af mag steken en daarmee klaar.

15. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg vervelend, Hier bij de buren hmmmgggfff zit mezelf echt op te vreten .Gelukkig slapen ze aardig goed hier .

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ag, Zolang het morgen weer rustig is heb ik er geen probleem mee.. Even 2 daagjes vervelend en daarna heb je er bijna een heel jaar geen last meer van.. ;)

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier is vanavond nog zowat een hele vuurwerk pakket afgestoken door mensen nou wat zeg ik stuk of 25 zware potten
    ik vond het wel mooi om te zien was stukje veder weg konden vuurwerk goed zien dus katten hoorde niet veel

ik heb ook nog romeinse kaarsen en grondbloemen en cracklingballs voor me zoontje liggen het is dat het regende vanavond dus morgen worden die af gestoken weg gooien doe ik niet

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier is het na een week eindelijk STIL!

Vind t heerlijk mn oren suizen namelijk nog genoeg van gister avond.

19. tulip

tulip Niet meer actief

je hebt toch gister de kans gehad om vuurwerk af te steken, ik snap niet waarom je dan eigenlijk het zo normaal vind om dat morgen zelfs nog te doen, ik vind dat echt not done hoor. Ik had de politie gebeld als je bij mij in de straat woonde.

20. singa

singa Niet meer actief

ik snap het ook niet zo goed. je kunt vuurwerk op zich goed bewaren als je het maar goed opruimt.
    en het is inderdaad zo dat er vanaf het moment dat er verkocht wordt vuurwerk afgestoken wordt. de beesten zitten dus niet maar 1 dag in de stress.

Deel Deze Pagina