Ik ben nog op zoek naar 3 fotolijstjes voor op de kamer van Julie. Dat zou het wat meer "af" maken. Ik wil ze boven de plank hangen die boven de commode hangt (volgen jullie nog? ). Ik wil dus vierkante lijstjes, met zo'n brede, bewerkte rand. Ik kan niet omschrijven wat ik bedoel. Is dat barok? Die wil ik dan in zilver, of natuurlijk zelf zilver spuiten. Niet al te groot formaat omdat er drie naast elkaar moeten komen. Weet iemand waar ze zulke lijstjes verkopen?
Xenos heeft volgens mij veel van dat soort lijstjes, althans die hadden ze altijd, ik heb er een muur van volhangen, en ze zijn prima te verfen/spuiten trouwens... Succes!
Ik zou zeggen: Xenos, Blokker, fotograaf / fotozaak, Coenen, tuincentrums (vaak hebben ze van die leuke thema's waaronder ook fotolijsten, kandelaars etc). Denk dat er nu ook steeds meer gaat komen want vaak kom je het thema Barok ieder jaar weer tegen ook in kerstshows e.d.
Ik denk ook gelijk aan xenos. Weet je wat ook leuk is: met purschuim een dikke rand maken en daar (met en beetje creativiteit) plaatjes of foto's achter vastmaken.