ohhhh ik word echt gek, ik wil me inschrijven samen met een vriend voor de nijmeegse 4 daagse. nu kon je vanaf vanacht 00:00 je inschrijven surver is helemaal overbelast, en nu nog steeds ben echt al heeeeeeeeel lang bezig. er zijn heaas nog maar 27000 plaatsen te verkrijgen, nou denk niet dat het gaat lukken helaas.
nee site doet het nog steeds niet, dit is de eerste keer dat ze alles via internet doen las ik ergens in de krant nou het werkt mooi niet pfff
Gewoon blijven proberen dus. Hoeveelste x is het trouwens? Ik wil m ook een keer lopen maar aangezien ik naar het buitenland vertrek,moet ik er maar voor terugkomen. Misschien als ze jubileum hebben ofzo.
AMSTERDAM De website van de Vierdaagse van Nijmegen, 4daagse.nl, is op de eerste dag van inschrijving al niet bereikbaar. Hierdoor is het onmogelijk voor wandelaars om zich in te schrijven voor de Vierdaagse, die dit jaar van 21 tot en met 24 juli gehouden wordt. De inschrijving van de Vierdaagse is in twee periodes verdeeld. De eerste periode liep van 2 februari tot 6 maart en gold vooral voor mensen die al eerder aan de wandeltocht hadden meegedaan. Nieuwe deelnemers kunnen zich in deze tweede ronde, van 9 maart tot 9 april, inschrijven. Middernacht Een van deze nieuwe deelnemers is Roelof Worst. Ik ben om middernacht gelijk achter de computer gekropen. Toen werkte de site nog wel, maar het inschrijfformulier niet. Ik heb het tot half twee s nachts geprobeerd. De organisatie van de Vierdaagse van Nijmegen was maandagochtend niet bereikbaar voor een reactie. bron: nu.nl
nou ja misschien zien we elkaar dan wel een keer als het echt leuk is wil ik volgend jaar weer maar eerst dee maar ff door zien te komen! maar ff offtopic waar ga je wonen dan? zie bij je naam staan bijna in de tropen?