Herkenbaar? Bank doet niks tegen fraude

Discussie in 'De lounge' gestart door Amarens, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    I.v.m. herkenning zou ik ons verhaal graag via pb sturen.

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    banken doen ook niet veel je moet aangifte doen
    ik ken de grootste oplichter van nederland.
    denk je dat ze daar wat mee doen .
    nee hoor helemaal niets...

3. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Je mag mij een PB sturen..

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ik heb je pb gestuurd, hollandsenieuwe.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Alsof politie iets doet... Wij zijn onderhand overal geweest en worden van het kastje naar de muur gestuurd.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Stuur maar pb hoor, zal even kijken of ik kan helpen. Het makkelijkste is als je dan even een opsomming van alle feiten stuurt. 😊

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nikki, ook jou heb ik een pb gestuurd.

8. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Wij zijn ook slachtoffer geweest van een (heeele grote)oplichting. De bank gaf gelijk al niet thuis, politie idem en die liet ook nog es grote steken vallen. Nooit 1 cent meer van terug gezien😳

9. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    jaren geleden ermee te maken gehad
    je word inderdaad nergens gehoord en doen ook helemaal niks
    soms echt niet eerlijk je werkt ook hard voor alles en hun mogen lekker fraude plegen zonder dat er iets aan gedaan word
    ik hoop het mag worden opgelost wat de fraude ook mag zijn

10. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ga er maar van uit dat je kan fluiten naar je centen, dan valt het alleen maar heeeeeel erg mee als het anders uitpakt. Fraude is de legale criminaliteit, hoewel het nu een klein beetje líjkt dat het anders gaat worden. Maar eerst zien, dan geloven.
    Bij mij zeiden ze op de dag zelf al van de bank dat er niets vergoed zou worden en dat de politie er ook niet veel aan doet. De volgende dag tijdens de aangifte zei de politie ook al dat er hoogstwaarschijnlijk niets opgelost zou worden.
    Wij zijn nog steeds ervan overtuigd dat er prima gezocht had kunnen worden, want er waren vele slachtoffers en er was een bankrekeningnummer, er was een tenaamstelling en er was ook een opname met een stem. Tuurlijk zal er sprake geweest zijn van een katvanger, maar ook die rekening zal geopend zijn geweest met een ID kaart. Dat moet iedereen.

11. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.267
    416
    83
    Je mag me pb sturen. Helaas ook met fraude/diefstal te maken gehad.

12. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.809
    785
    113
    Mijn ervaring is dat onze bank soms teveel doet aan (mogelijke) fraude. Zo werd een transactie van mij naar Western Union ten eerste niet uitgevoerd (eerst wel, maar later konden we over dat geld niet beschikken en moesten we het terugkrijgen van WU), en ten tweede hebben ze toen mijn bankrekeningen bevroren. Het kostte nogal wat moeite om dat weer ongedaan te krijgen, en ben blij dat ik er niet in een winkel achter kwam want dan had ik mooi voor schut gestaan. Her verhaal was dat ze de transactie (ging om 500 euro) verdacht vonden en daarom alles geblokkeerd hadden, maar dat hadden ze niet even gemeld. Op zich goede zorg, maar een berichtje had wel fijn geweest.

Hoop dat jullie situatie opgelost wordt!

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dank voor de reacties. Het gaat niet om bankpasfraude. Ik ben eigenlijk op zoek naar mogelijkheden om aandacht voor ons probleem te trekken. Bank doet al jaren niks en er is geen zicht op een oplossing.

Deel Deze Pagina