Zit ik hier met duizelingen soms word ik ineens misselijk en voel me ook helemaal niet goed mijn angsstoornis komt van de hormonen meer naar boven en een menstruatiekramp en geen bloed zit nu op dag 29, meestal komt het tussen de 28 en 30 wil er graag vanaf aangezien ik er erg last van hem heb wel door angst veel stress kan ook van komen dat het uit word gesteld maar voel me echt niet lekker. ben btw niet zwanger dus daar kan het niet aan liggen nog meer vrouwen waarbij ineens de menstruatie of de tijd ervoor zwaarder is dan dat het eerst was?
Bij mij kwam de mensturatie vandaag een week te vroeg! Ik heb verder geen stemmingsstoornissen, maar ben niet vrolijk rond die dagen... Sterkte!
Pf ik zit al op dag 63 vandaag en word gek van de hormonen en krampen het mag nu wel door zetten hoor
ik zit al op dag 98 pffff....Nog nooit van me leven zo lange cyclus gehad!! Elke keer denk ik het komt eraan, maar nee hoor het zet maar niet door. Word er niet goed van grrrrrrr......
ja hier ook. Na 2 kinderen is het anders. De aanloop duurt 3 dagen. En ook misselijk soms en duizelig. Vooral duizelig.
klinkt hoopvol haha. van mij mag het wel doorbreken kan erg slecht tegen hormonen zit nu op dag 30 heb het ook wel eens op dag 31 dus wacht nog een dagje af. denk dat ik teveel pusch dat het dan niet komt ofzo argg!!
dit is pas de eerste cyclus dat ik erg misselijk ben maar wat wil je het zet ook niet door. duizeligheid heb ik soms kan me er ook erg druk om maken door mn angststoornis
ik krijg juist weeig gevoel in me onderrug, last van me onderbuik, en hoofdpijn. Al moet ik zeggen dat k nu geen hoofdpijn heb maar de rest wel......