Er zijn ook modellenbureaus die niet in de randstad zitten hoor! Je zou altijd in jouw woonplaats/omgeving eens kunnen informeren.
nou precies is maar net wat je zoekt. Hahaha. Misschien dat de kindjes waarvan wij zeggen mwah geen foto model net als bij TS die dit schreef gewoon wel gezocht worden. You knever know niet waar?
Maar er zullen toch vast een zeker goede modellenbureaus bij jullie in de buurt zijn? Als hij er zo'n lol in heeft en jullie vinden het ook ok dan zou ik toch even rondkijken.
Marloes: echt super mooie foto's! En een hele mooie foto's, ben trouwens ook wel benieuwd naar de niet bewerkte foto's. Bewerkte foto's zijn vaak een stuk mooier....maar sowieso echt een heel mooi jongentje! Links en NAMEN van deze kinderen verwijderd.. dat is niet zo leuk voor moeder om te lezen
mvliam modellenbureau zal denk ik toch wat in dr zien anders zouden ze haar niet inschrijven, ze zoeken soms ook gewone kinderen niet alleen maar "modellenkinderen" Ze kan soms in ieder geval erg goed leuke gezichtjes trekken op de foto en is gek op de camera voorbeeld:
door een scout bedoel je. Er zijn wel enkele gepasseerd. Maar is meestal van de buurvrouw haar zusje haar dochter van het nichtje. Haha
consider> met de kerst heb ik een mooie foto van je dochter gezien toch? Model waardig is mijn PERSOONLIJKE mening. maar die kindjes die je aangeeft vind ik ook niet bijzonder. dat terwijl ze wel zijn uitgekozen. Zeker moeders mooiste....nee ik vind het een vreemde kin.
Kleintje88: ik kan het mij wel voorstellen dat je dochtertje gevraagd is. Ik vind dat ze voor haar 3 maanden een bijzondere lach heeft icm met die kuiltjes.
Deze kids vind ik weer wel leuk: Een tintje, blond kroeshaar en blauwe ogen: Casting & Modellenbureau The Kids - Tiger Zeegelaar Wat een schatje!: Casting & Modellenbureau The Kids - Luna Horro Vicario Knapperd: Casting & Modellenbureau The Kids - Aedan Kaal
@Lovelydk, zo zijn er veel meer kids die ik leuk vind. Als het maar spontaan is....en niet te gewoontjes.
jaaaa die!! Die was zooo lief!!! Je had ook een grote foto alleen met haar. Dan kon je de pretoogjes goed zien.
lol consider, die teksten erbij 3e foto. eerst tekst lezen en dan foto kijken, sorry maar toen moest ik echt lachen, je had gelijk.. 4e foto. ze kijkt niet bang. maar als ik de foto zie, komt ze bij mij vrij onzeker over en alsof ze al een enorme rugzak met bagage bij zich heeft, snap je?