fotomodel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by happymama, Jun 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Ik zit nog te twijfelen of ik nog andere foto's ergens naar toe zal sturen.
    Kan iemand mij vertellen of je perse professionele foto's moet maken om op te sturen naar die andere casting bureau's? Of kan het ook met onderstaande voorbeeld foto's?
    En wat denken jullie, maakt ons zoontje ook een kans? Hij vindt het iig altijd erg leuk

Attached Files:

2. cindy100

cindy100 Actief lid

Oct 16, 2010
    169
    0
    0
    wow, wat een mooie modellen allemaal zeg!

Ik krijg ook vaak complimentjes over mijn zoon, hoe mooi hij wel niet is...
    even jullie reacties? Heb zelf eerlijk gezegd nooit gedacht om hem als fotomodel op te geven....
    maar hier een foto:)

Attached Files:

3. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat een mooie kindjes weer! Ik heb hier ooit naar ervaringen gevraagd van babydump. Degene die reageerde was niet positief, maar ik vond het hartstikke leik. Lieve mensen en heel veel geduld. Zoontje staat nu in de actiefolder van babydump, de foto's bevielen dus, want zouden eigenlijk pas in 2013 catalogus geaatst worden. Hij is al wel weer best veranderd, fotos zijn gemaakt in mei...

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
  5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @sallie: Wat een super leuke foto! En de ervaring van een shoot is altijd persoonlijk.

@MvM:Mooi mannetje! ik zou het gewoon proberen. zo zijn wij ook begonnen. Maar wel onder de voorwaarde dat ze het leuk moeten vinden. Als ze gaan huilen en schreeuwen is er niks aan en ook niet leuk voor de klant die jou inhuurd.

@Cindy: mooi mannetje hoor! Ik zou het ook gewoon proberen. Laten hun het maar beoordelen.....

Wij hebben afgelopen maandag een recostructie filmpje gedaan voor het programma Jong van de EO.
    Hiervoor waren alle twee onze meiden gevraagd, en het ging echt super! Megan was heel geduldig en luisterde heel goed naar wat er gevraagd werd aan haar.
    Ze vonden haar zo goed dat we als compliment kregen: wat hebben jullie morgen te doen? We hebben zelden zulke makkelijke kinderen. Meestal moeten we een paar keer over schieten. Ze hadden die dag meer problemen met de andere acteurs :D Super trots natuurlijk.

Megan kreeg gister al weer een aanvraag voor een TV reclame. Ze zoeken alleen kinderen van 3 tot 5 maar ze gaan haar toch voorstellen omdat ze heel wijs is voor nog geen 3jr.
    Ik vind een leeftijds gerens op deze leeftijd ook wel erg moeilijk want het ene kind van 3 is de andere niet.........
    Nu maar duimen dat ze toch mag komen ondanks dat ze pas in oktober 3 word.

6. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,385
    858
    113
    home sweet home
    Megan kreeg gister al weer een aanvraag voor een TV reclame. Ze zoeken alleen kinderen van 3 tot 5 maar ze gaan haar toch voorstellen omdat ze heel wijs is voor nog geen 3jr.
    Ik vind een leeftijds gerens op deze leeftijd ook wel erg moeilijk want het ene kind van 3 is de andere niet.........
    Nu maar duimen dat ze toch mag komen ondanks dat ze pas in oktober 3 word.[/QUOTE]

voor peijenburg he? we hadden ook de vraag maar kunnen helaas niet beide dagen............ leek me ook erg leuk. en onze meiden zitten precies in de leeftijdscatogorie.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Yep peijnenburg. Nu maar hopen dat ze toch mag komen :)

8. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat leuk dat jullie ook voor de tv doen :)

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Esmay heeft ook toen ze wat kleiner was model gestaan.. Op een gegeven mokent wilde ze niet meer echt op de.foto.dus gestopt!
    Nu was er laatst een fotografe die onze zoon op de foto had gezet en zij wilde ook maar al te graag op.de foto.dus binnenkort willen we foto s van beide kinderen maken en als ze het toch weer leuk vind stuur ik weer foto s in... Zal eens kijken of het lukt foto te plaatsen...

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mm de foto van onze twee kindjes plaatsen lukt niet echt.. Hier een foto van onze zoon nu 2,5 week maar.nog.te jong om in te schrijven wie weet in de toekomst ;)

11. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kleintje: wat een mooie foto!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Bedankt Sallie!

Hier een foto van de 2 samen:

13. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Die is ook super!

14. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

dit is mijn meisje met 6,5 maand oud tijdens de fotoshoot :)
    kan je haar met deze foto's aanmelden ?

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

16. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Mooi hoor Bianca!
    Heb geen ervaring met aanmelden bij een bureau oid, maar mij lijkt dat je die foto's daar best voor kan gebruiken... Ze zijn prachtig!

Ik ook nog even spammen met mijn mooie meid:

Share This Page