fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik vind Linc ook echt helemaal geweldig, geen wonder dat hij ook voor duurdere opdrachten gevraagd wordt. Het jongentje op de eerste pagina heeft idd echt een modellen koppie maar ik vind persoonlijk Linc niet alleen een modellen koppie hebben maar ook nog een bijzonder mooi (!) en lief koppie! Wees maar trots op je mannetje! :):):)

2. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ik ben hartstikke trots op allebei mijn mannen, wel of niet fotogeniek hoor:)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ja, leuk jochie die Linc!
    @Marloes, wij hebben blijkbaar dezelfde fotograaf op bezoek gehad, want ik herken jouw kindje van haar site. Was toen via een oproepje hier op het forum.
    @Daantje, ik vind het echt een schatje, hij lijkt op jou trouwens!

Hier is mijn gewone, schattige kind, hij is geen fotomodelletje, want ja, er zijn nog zoveel van die Hollandse typjes, maar mama vindt dat hij een hoog knuffelgehalte heeft :D:

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn dochter word geen model, die word rock-star :D

5. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    Wat een verschillen zeg.. voor de ene shoot krijg je 30 euro en voor een andere 2700... zou me wel vereerd voelen als ze me zouden vragen... ik weet niet of ik het zou doen. tuurlijk zeggen mensen op straat ook wel dat ik hem zou moeten laten inschrijven, maar volgens mij zeggen ze dat gewoon omdat ze niks beter te doen hebben. we staan wel regelmatig in folders voor de gemeente...

deze stond bijvoorbeeld op een hele grote poster die mensen moest oproepen om mee te doen aan de warme truien dag!

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Warme truien dag? Hahahhaa in wat voor gemeente woon jij nou :p

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    #327 Iris, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    Van Kiwi vind ik ook een lekkere stoere vent, maar ik heb ook iets met getinte kindjes.

ik heb echt een he-le-boel verschrikkelijk leuke poepies hier gezien !!!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja er komen idd wel wat schattige, leuke, lieve kindjes voorbij :)
    Oh deze vind ik trouwens ook nog wel lief ;)

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iris, Miffy, jo en voske: Leuke kindjes :)

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Thnx voor de reacties :) het is idd geen goede fotokwaliteit. Ben ook tot mijn conclusie gekomen dat ik echt weer eens een shoot moet maken van mijn zoontje. Ben dus letterlijk gaan zoeken naar een foto waar hij recht in de camera kijkt maar heb er geen! :) of hij heeft een zonnebril of pet of of hij kijkt een andere kant uit! Vriendlief heeft de laatste paar maanden de foto's gemaakt niet ik. Hij maakt altijd gewoon maar wat (wel vaak de grappigste foto's) ik let er zelf heel goed op hoe de foto's gemaakt worden.
    Zal binnenkort snel foto's gaan maken en die erop zetten kan ik ze dan laten zien. Hij is behoorlijk veranderd in paar maanden tijd.

Hier met zijn stoere zonnebril op :p
    Je kunt dubbelklikken op de foto's dan kun je ze wat beter zien. helaas is de resolutie wat slecht moet aangepast worden.

11. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    mijn dochter staat op dit moment in t hema foldertje in een roze rompertje op een speelkleed.
    Ze heeft idd erg veel lol gehad ( de poes van t speelkleed moest er zou der af gesleurd worden..de hooligan :D) Ze heeft er een leuke cadeaubon voor gekregen, dus regelmatig krijgt ze nu nieuwe kleren van de hema :)
    Ik mocht zelf de winkel uitkiezen hoor..t is niet zo dat ik perse een bon van de hema moest nemen.

12. mroos

mroos Niet meer actief

Leuke foto, mooi meisje! En hema heeft hartstikke leuke dingen dus groot gelijk;)

13. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Is echt een superleuke foto !

Eigenlijk gek, nooit zo bij nagedacht dat kindjes in brochures en folders natuurlijk ook gewone kindjes zijn, misschien zelfs wel uit je naaste omgeving. Is uiteraard logisch, maar gewoon nooit zo over nagedacht :p

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou ben ik toch ook wel erg benieuwd wat jullie van mijn dochter vinden! Ik heb wel eens gekeken op zo'n website van die modellen, maar dat was vaak te ver weg helaas. Zwolle, Lelystad en Almere zou voor ons te doen zijn, maar zitten die bureaus daar wel?? Ik dacht alleen in de Randstad :(

Anyway, mijn dochter is nooit gevraagd ofzo (ik vraag me ook af hoe dat dan gaat, staan scouts serieus op straat baby's te bekijken :(:(), maar ik krijg wel heel erg vaak (winkelpersoneel enzo) te horen dat ze zulke mooie ogen heeft, en ze is verder ook een mooi klein poppetje, sprekend koppie. Denk ik...

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nog eentje

16. Opening

Opening Niet meer actief

hier mijn schatje. Is alweer een tijdje geleden. Hij heeft nu veel meer haar ( tussen krullen en kroes in) en hij is een stukje donkerder.
    Echt een schatjes zie ik hier voorbij komen :)

Bekijk bijlage 79230

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    @Gentle, vind dat ze prachtige ogen heeft en een guitige lag!
    Maar verder een gewoon koppie.

@Ariane, mooi jongentje!

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Consider, hehe, ja, ik hoop nog steeds vurig op een hele lange bos blond haar :D Wie weet ;)

Arianne, knap gezichtje hoor, echt wel bijzonder!

19. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @mroos en WenT
    dank jullie wel :) :)

t gekke is dat ze er allang niet meer op lijkt.. en ik eigenlijk als ik eerlijk ben.. thuis mooiere foto's heb van der ( vind deze trotse mama )

20. Opening

Opening Niet meer actief

Bedankt voor jullie complimentjes

Deel Deze Pagina