Hoi Kim wat lief van je, wordt er verlegen van haha Ben benieuwd morgen naar de fotoshoot bij Lief!, en dat allemaal dankzij jou mooie foto's van Giorgio die ze hadden gezien Ben blij dat we in oktober weer een shoot bij je hebben
he-le-maal mee eens. Ik werk bij een modebedrijf waar regelmatig kindjes komen om voor het merk NoNo(nsense) te poseren en fotogeniek en mooi gaan echt niet altijd samen.
Wat grappig Daarvoor was Esmay gevraagd om te poseren en is ook op casting geweest maar uiteindelijk niet geworden...
Hallo, Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik ons knulletje zal inschrijven. En zo ja waar kan ik hem het beste inschrijven. Moet me nog een beetje gaan orienteren.... Hier alvast een foto van mijn knulletje. Groeten, Cil
Wat een schatje. Tjah, je kan het proberen, je hoort vanzelf wel of ze hem geschikt vinden of niet. Een leuk koppie is lang niet altijd voldoende. Ze moeten iets aparts hebben. Kijk maar eens voor de gein op de site van zo'n bureau. Er staan veel kindjes op die helemaal niet zo cosmetisch mooi zijn, maar hebben wel iets wat apart is en bijzonder is. Ik vind je knul een plaatje, maar niet eruit springen met iets. Maar misschien ziet een modellenbureau dat wel!
Ik heb net even alles door zitten kijken en dacht, laat ik ook eens een foto plaatsen! Hij is altijd zo vrolijk en gaat echt voor de foto's zitten... Nou zeg... Krijg de foto er niet bij, denk dat hij te groot is. Weet iemand hoe ik hem kleiner kan maken?
Hier een leuk artikel over baby's als model. Bijv dat vaak alleen wordt gecast in de maten tot en met 74 en dan pas vanaf maat 104. Onder andere komt modellenbureau "the kids" aan het woord waar sommige het hier over hebben.
Leuk topic om te lezen. Mijn zoontje heeft vorig jaar meegedaan aan een prenatalshoot. Erg leuk om te doen! Mijn zoontje vind ik natuurlijk de allermooiste, maar ik heb hier een aantal mooie snoetjes voorbij zien komen, zoals Linc, Ewout en het dochtertje van Kristel. Bij deze wil ik mijn zoontje opgeven voor de 'ik kijk chagerijnig' contest:
Ik krijg ook regelmatig complimentjes over mijn zoontje, wat vinden jullie ervan? Springt hij eruit als een toekomstig model
mijn neefje staat ook vaak in de c&a bladen als model ik hoor ook van iedereen dat ik dice in moet laten schrijven maar voel daar niks voor
Leuk topic Wat vinden jullie van mijn toppertje hier met bult, schaterlachend en deze wat serieus Hihih... leuk he kindjes kijken Vind trouwens erg leuke kinderen voorbij gekomen hoor.