Wat een lieve kindjes zie ik weer voorbij komen zeg! @Xenas, wauw wat een mooie foto is het geworden zeg! Net op tijd he
Nu iedereen hier toch zn kindjes laat zien Hier mijn dochtertje, geen fotomodel maar wel onze mooie meid Bekijk bijlage 80329
Haha nou dit vind ik anders wel een leuk H&M of speelgoedboek koppie hoor (Of een ander soort natuurlijk..) Ik vind dat je dochtertje een hele mooie uitstraling heeft!
Mijn meisje is echt niet geschikt als model......voor die wereld is ze te gewoon (in mijn wereld uiteraard niet). Maarja, als jullie toch bezig zijn.....
Wat een knappe kinderen komen er voorbij zeg. Jammer genoeg zijn de mijne niet zo knap, wat wil je met zo'n moeder. Ik zeg altijd maar zo heb niet de knapste maar wel de liefste!!
Ik denk dat iedereen zijn eigen kindje prachtig vind! Ik krijg over onze dochter ook altijd veel complimentjes, maar zou haar nooit opgeven als model..heb er niet veel mee. Maar ga wel even een foto van haar spammen Bekijk bijlage 80584
na alle super mooie kindjes te hebben gezien, plaats ik dan ook maar even een paar foto's van mijn dochters.