en nu de jongste, ben benieuwd wat de "experts "ervan zeggen, moet zeggen dat hij nu echt een volle bos bruin haar heeft, hier was het weer wat langer, wat kakkie. dat heeft hij nu niet meer. onze oudste heeft nu echt van dat surfers haar, zoals ik het noem. mooie slag/krullen, en hoogblond, ook weer langer dan op de foto. brand maar los zou ik zeggen
@ Joyce: jeetje, jouw mannetjes lijken ook niet echt op elkaar! Ik zie wel dezelfde blije glimlach, maar verder zijn ze echt verschillend (op deze foto's dan ) Van je eerste mooie mannetje word ik vooral erg vrolijk, hij heeft een leuke vrolijke uitstraling. Je tweede mannetje heeft een lekker bol koppie met als het goed zag donkere oogjes! Ik ben geen expert, maar vind ze een leuk stel!
eva1983, dankjewel voor je lieve reactie. de foto van de jongste is ook niet de beste, maar ach het gaat om het idee.. haha, maar inderdaad ze lijken totaal niet op elkaar, wel dezelfde papa hoor! liefs joyce zal nog eens ff een foto van de jongste op zoeken.
Klopt, ik heb hem ook in het blauw. Met bijpassende 3kwartbroekjes. Ik vind ze geweldig..... Je vind je eigen kind natuurlijk altijd de mooiste hihi...........maar ik heb tot nu toe veel complimenten gehad. Hij schijnt een mooi fijn gezichtje te hebben.
Ik weet niet of dit werkt.... Shared By Friend | Wallpapers. Free wallpaper with your personal calendar
Dankjewel!!!!! Tis ook echt een liefje! hij is hier ingeschreven - Xapp KinderCasting Amsterdam casting- en modellenbureau kinderen voor film, televisie, theater en fotografie producties.
@Alice, mooi ventje hoor! Ik vind hem net wat extra's hebben, net als het zoontje Linc van Irisje, de zg. "x-factor" zeg maar.
de x factor whahaha, leuk! Ben benieuwd of ze ooit meedoen aan zo'n programma...als ik maar niet met samen geknepen billen op de bank hoef te zitten... aiiii! Alice...mooooie man! heeft ie al eens een shoot gehad. Aan je foto's te zien..of jij kan zelf zo mooi fotograferen. Wendy...hele mooie serieuze ogen! Joyce ..ik vind ze allebei geweldig, maar je tweede vreet ik zo op..die wangen lust ik rauw!
irisje, je wil ook niet weten hoeveel kusjes ik daar dagelijks op geef ( kwijl kwijl kwijl) maar het is wel zo.. maar jij als "ervaringsdeskundige" wat vindt jij zou ik ze in kunnen schrijven? mag eerlijk zijn hoor!!! de kans dat ik het doe is toch heel klein aangezien er hier in de buurt geen bureau zit. maar ik ga soms twijfelen omdat ik over beide mannen vaak aangesproken wordt op straat. maar wat een mooie kinderen trouwens allemaal, ieder kindje heeft weer iets moois en is weer anders! prachtig om te zien!! je zou er een heel mooi boekwerk van kunnen maken, zo lief en schattig allemaal!! liefs joyce
mijne staat bij moeder anne ingeschreven daar stond ik ooit ook in geschreven heb er goede ervaringen mee dit is onze model
Ik ben helemaal geen ervaringsdeskundige..ik vind elk kindje wel iets byzonders hebben. Ik kan nooit kiezen.. Ik weet dat ze op mijn werk vaak kindjes zoeken met donkere ogen en donker haar. Bij ons letten ze vaak op de mond en de oogopslag. Dus in dat geval zou ik gaan voor je tweede kindje.