@sweetlove: ja ik bedoelde ook niet over mooiheid hihi, maar gewoon zijn blik, houding, uitstraling?? Hij kan namelijk heeeel serieus kijken en als die lacht trilt alles mee Mijn zoontje is een halfbloed( antilliaans en turks bloed) en zie dat jou dochtertje ook getint is ja dan hebben ze vaak wel wat weg van elkaar @roozjuh: whaha, wat een schatje!!!! Die oogjes en dat mondje, en hoe die lacht...idd een heerlijk bekkie. Over model wel of niet zeg ik maar niets, want vraag zelf al om meningen aangezien ik t zelf niet zie in kindjes Proberen kan altijd toch? @mvliam: ja je ziet idd wel veel van dezelfde koppies, maarja al zijn er 10 bijna hetzelfde, wie weet kiezen ze net de mijne eruit hihi ( bij wijze van dan he ) Onze zoon is idd niet apart ofzo en gewoon standaard uitstraling en uiterlijk voor een halfbloedje
Ik zou het mijn eigen zoontje trouwens echt niet aan willen doen. Hij is totaaaaaal niet het foto-type en houdt niet van stil zitten en poseren. Ik denk dat dat misschien wel het belangrijkste is: Vindt je kindje het ook leuk om model te zijn? Mijn zoontje absoluut niet in ieder geval! Snoopy: Dat is zeker zo! Je kunt het natuurlijk altijd proberen, wie weet zien we hem over een tijdje wel op een of andere cover!
Ik denk dat je dat inderdaad als prioriteit moet stellen! Als je kindje het leuk vindt om te doen is t prima & vooral erg leuk voor later... Maar heeft je kindje er geen zin in doe het dan vooral niet!
mijn meisje is etalage model al meerdere malen voor een fotograaf bij ons in de woonplaats. en ze gaat mee naar beurzen op de foto en mama ook
Ik vind het blonde jongentje met de krullen echt een modelletje. En het zoontje van snoopie heeft ook wel iets. Ik hoor ook regelmatig dat we een heel mooi meisje hebben. En natuurlijk vind ik haar knap ,want ze is onze dochter. Maar of ze echt modellen potentie heeft...denk het niet. Wel heeft ze nu al een attitude blik
ARROGAAAAANT !!!! : Wat een mooie dochter heb je zeg, heerlijk kleurtje en wat ze aanheeft aaaahhhh erg mooi. En dat handje in der zij hahaha...Als ik jou dochter zie krijg ik kriebels voor een 2de hopende op een meisje natuurlijk, lijkt me superleuk al die jurkjes, tuniekjes, leggings etc te kopen
Wooow, die ogen van je dochter vallen als 1ste op! Wat een mooie kleur ogen zeg en der tintje, klein caramelletje
Haha ja he,... mensen lopen vaak ook terug als ze langslopen om te controleren of ze die ogen goed gezien hebben. Om heel eerlijk te zijn, op foto''s zie ik het wel, maar in het echt is ze gewoon normaal haha, in mijn ogen dan he. Ik zie mijn prachtige meisje, maar niet woooooow wat een mooie ogen heeft mijn kind toch haha.. Begrijpen jullie het nog een beetje
Hou maar op! Ik vind dat er een waarschuwingsticker moet komen op meisjes kleding: Pas op meisjes zijn schadelijk voor uw portomonnee! @sweetlove, inderdaad prachtige ogen!
Ik begrijp m helemaal in plaats van een beetje Heb dit zelf namelijk ook, hoor overal om me heen ow wat een lekkere ventje ow wat knap, ow wat mooi etc etc etc. Ik zie hem 24/7 dus voor mij gewoon normaalen ja tuurlijk voor ieder is zijn eigen kind t mooiste en knapste hihi. Zelf kijk je er normaal tegen, anderen kwijlen weg bij je kind hahahaha. Is je dochter halfbloedje of?
Haha nee he.. Maar half kameroenees.... moest even goed lezen.. Weet niet eens waar het ligt hoor je ook niet veel.
Ik ben wel benieuwd naar alle kids hier die om de haverklap gevraagd worden nu want ik zie hier prachtige kids voorbijkomen!! Maar zoals mvliam ook al zei, ik vind het kindej van ts bijv. een ''standaard'' baby..
onze dochter heeft (bijna) altijd een lach op dr gezicht (thuis heeft ze dr buien, op straat en bij een ander tuurlijk nooit). ze heeft een blonde bos krullen, gewoon hollands welvaren. hoor ook regelmatig dat ze zon mooi koppie heeft, maar op comando lachen tegen een vreemde en een vreemde omgeving, dat gaat niet door. ik had die site even bekeken, en vind echt dat er kindjes op staan, die ik lang niet zo denderend vind.