fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Ik heb altijd in Den Haag gewoond...en was ook bij moeder anne...maarja dat is natuurlijk alweer 16 jaar geleden hahahah...en ik was ten tijde 9 jaar...waarschijnlijk is de regel idd dan niet zo streng!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nee heeft ook niets met de leeftijd te maken want Ewout was net 3 maanden en hij heeft toen erg veel opdrachten gehad voor verschillende bedrijven. En hij was nooit te moe want hij sliep in de auto ;)

We gaan op 2 Sept weer foto's laten maken bij the kids.

3. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    wat een mooie kindjes staan er hier zeg, nou dan zal ik ons modelletje ook ff showen!:D

4. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    en nog maar ff eentje..;)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zal dan nog eens een mailtje sturen naar the kids.. de enige reden waarom hij afgewezen was was volgens het mailtje de reisafstand:( zal wel eens zeggen dat er ook meerdere mensen verder weg wonen en dat ook geen probleem is, kijken wat ze zeggen..

wat voor opdrachten heeft Ewout allemaal gedaan? ben benieuwd :D

Hier dinsdag ook weer 1,45 uur rijden voor een shoot voor centrum jeugd & gezin

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wat een heerlijke kindjes zie ik voorbij komen!
    dit is mijn droppie, wat vinden jullie? ik vind haar zelf natuurlijk het mooiste meissie wat er is hihihi sorry de foto is een beetje overbelicht...

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Maar misschien vonden ze de kinderen van Mouschy gewoon wel een uitzondering? Als ze echt interesse hebben in een kindje denk ik dat de afstand geen probleem is. Ik denk dat ze even vluchtig de aanmeldingen bekijken en zodra ze zien dat het buiten de gewenste afstand valt en het kindje ze niet dusdanig aanspreekt dat ze een uitzondering maken dat ze al een reactie sturen met de reden van een te verre afstand.
    Ik ken namelijk ook een kindje uit Groningen die opdrachten doet voor The Kids in Amsterdam.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vaak hanteren ze bij zulke bureaus een max aan van 35 km of een half uur reistijd, Hoorn - Amsterdam is denk ik ietsjes verder maar zal niet veel verder zijn! Dus misschien dat ze daarom een uitzondering hebben gemaakt?

9. tulip

tulip Niet meer actief

dat zou kunnen idd, maar wat mvliam zegt geloof ik ook wel. Stel dat 1 van de kindjes van Mouschy precies een gezichtje heeft wat een grote klant van hen zoekt, dan doen ze vast niet moeilijk dat ze wat verder woont, het is gewoon business he??? Die afstand is ws gewoon meestal wat geldt.

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Na veel wikken en wegen toch ons ventje ingeschreven bij ModelsInc - Modellenbureau voor fashion en special/people modellen. Van fashion en 30+ modellen tot oudere modellen. Goedkoop tarief catwalk modellen en mannequins gewoon om te horen wat hun van hem vonden en hij staat nu al ingeschreven zo gek idee. Nou ja of hij ooit een opdracht krijgt is maar afwachten natuurlijk maar trots ben ik wel :D Ons model heet Aaron S voor wie wil kijken. Wie is hier nog meer ingeschreven en hoe vaak hoor je hier iets van?

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
  12. tulip

tulip Niet meer actief

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mvliam wat een dotje !!!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ilona: hoelang duurde het voordat je iets hoorde? Had er namelijk ook foto's naartoe gestuurd van Esmay maar heb nog niks terug gehoord... (al is dat pas een paar dagen terug hoor)

En voor degene die het vroeg: Esmay staat ingeschreven bij Anti-models.

15. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @kleintje88 ik stuurde een foto en binnen een kwartier (dit was afgelopen donderdagmiddag) kreeg ik de vraag voor meer foto's en vrijdag was hij ingeschreven. Dus erg vlot vond ik zelf

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Haha grappig :p
    Ik heb het donderdag eind van de middag begin van de avond verstuurd hehe Maar in de avond zijn ze daar natuurlijk niet! Ach misschien van de week....
    Maar ik weet eigenlijk niet of het daar wat uitmaakt waar je woont?

17. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Dat weet ik ook niet ik heb eerst een foto gestuurd en pas na een derde mailtje ofzo moest ik al mijn gegevens invullen. Wij komen uit Dordrecht dus is te doen naar Utrecht maar volgens mij kijken ze er niet echt naar.

18. SeaShell

Hier ook bij modelsinc, antimodels en Echtemensen ingeschreven :D

19. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @daantje22 en al veel opdracht gekregen via modelsinc? Of via een andere? Niet dat ik veel opdrachten wil of iets maar ben zo benieuwd. Aaron vind nu foto's maken erg leuk en showen enzo maar of hij dat straks ook vind als hij ooit word gekozen is maar de vraag lijkt mij toch heel anders haha.

20. SeaShell

Heeel mooi kindje!! Giorgio staat nu 2 mnd ingeschreven maar nog niks gehoord

Deel Deze Pagina