En deze is van afgelopen vrijdag, vond ik eigenlijk ook wel een mooie foto (let niet op het rose neusje die hebben ze op het kdv aan haar gegeven)
Ik weet niet of ik ook mag reageren? Esmay (staat dan niet bij modelsinc) is regelmatig gebeld voor opdrachten b.v commercial van het RIVM waar dan een moeder met baby op schoot zit en er een man komt aanlopen die water uit de verwarming haalt, casting voor NOnonsense, commercial voor een verzekeraar en iedere keer was ze nog met 1 baby over maar werd ze het net niet omdat ze te groot is! (andere baby's van haar leeftijd zijn vaak net ietsjes kleiner en dan gaat vaak daar de voorkeur naar uit omdat die dan vaak ook een maatje kleiner hebben) ze heeft dan 1 opdracht voor Lodger gedaan maar daar werd ik zelf voor gevraagd... maar het is gewoon echt afhankelijk van wat ze zoeken... En als je gebeld wordt voor een opdracht wil het dus ook niet zeggen dat je het dus ook meteen wordt, vaak wordt er gebruik gemaakt van een "optie" het is ook vaak gewoon puur geluk hebben dat je kindje uitgezocht wordt als optie en het dan ook daadwerkelijk wordt!
Fanatiek in welk opzicht? Esmay staat bij 1 bureau ingeschreven en ik ben 4 x gebeld of ze Esmay mochten voorstellen als optie, ja waarom niet denk ik dan (tenzij de opdracht me totaal niet aanspreekt, pas werd er een baby gevraagd voor die serie met die aso's grr hoe heet dat ook alweer? maar daar mag ze van mij niet aan meedoen! ) het is gewoon net wat de opdrachtgever leuk vind en dat zij daar al 4 x is uitgekomen als optie vind ik wel leuk Maar er is dus nog nooit een echte opdracht uitgekomen, dus zo "actief" is het niet haha! Ons meisje geniet er trouwens ook echt van om op de foto te gaan! Ze vind het helemaal geweldig en zolang ze het leuk vind vind ik het ook leuk! Maar als ze alles bij elkaar gaat krijsen dan is het ook zo dat ik meteen stop! Ik wil haar niet verplichten, ook als ze strax kan aangeven of ze het leuk vind of niet dan verplicht ik haar niet, het moet wel een kind blijven!
Ben je fanatiek als je kindje bij maar 1 bureau staat ingeschreven? (goed misschien strax bij 2) En hier verteld als ze optie staat voor iets? Dat is toch juist leuk om te vertellen! Ik vind dat wel iets om trots op te zijn eigenlijk en vind ik leuk om te delen met jullie Er zijn ook mensen die hun kindje bij veel meer bureaus inschrijven (ik stond zelf bij verschillende bureaus ingeschreven en ik zie soms kindjes bij soms weleens 6 bureaus ingeschreven staan :O dat vind ik pas fanatiek )
Hihi, wat een moppie! En ik zie lieve krulletjes/slag in zijn haren! Ik vind die andere foto trouwens ook echt cute! 8)
Ah oke Zo bedoel je Nou ja ik vind het gewoon leuk om foto's te posten Edit: en misschien komt het ook wel een beetje omdat ik zelf ook al wat bekend was in het "wereldje" dat ik daarom hier ook regelmatig reageer? Al doe ik het zelf bijna niet meer fotoshoot etc. en gaat mijn website over een paar dagen ook offline!
Wat is je website? Volgens mij had ik daar pas nl gekeken... maar je moet ook echt trots zijn hoor, dat is iedereen op haar eigen kind so cute! Lola klopt! Haha toch nog iets van de andere kant geloof ik
ik zet hem even hier neer zeg even wanneer je de link hebt gezien dan verwijder ik hem weer... -link verwijderd - is al wel vrij lang geleden dat er iets nieuws is opgezet haha! (ennuh met make-up kan er veel gedaan worden )
Haha nee de regio oss niet (ik woonde nu in Etten-leur trouwens maar ik ga weer terug naar de regio oss) Maar wel de dingen eromheen die ik ooit heb gedaan (de fotoshoots, publicaties, verkiezingen etc ) goed niet het "echte wereldje" van graat magere modellen etc! Maar weet wel redelijk wat van hoe bureaus te werk gaan etc omdat ik ook veel met modellenbureaus heb gewerkt...
Kleintje: O wat leuk! Wat voor opdrachten heb je gedaan? Leuke foto's hoor, ik vind dat er veel meer plus-size modellen moeten komen. Altijd die graatmagere dames dat gaat ook vervelen.