Wij hebben ons ventje toch maar niet aangemeld. We wonen te ver bij die bureau's vandaan en ik werk fulltime dus heb ik daar misschien niet eens tijd voor......maar hier nog een foto van ons ventje. Groetjes
Ik heb een heeeel mooi meisje (al zeg ik het zelf hihi) maar ze kan voor geen ene meter stil zitten of blijven staan .. En aankleden is niet haar hobby dus haar doe ik er echt geen plezier mee Bekijk bijlage 96631
kreeg net een email van anti - models dat hij ook daar in geschreven staat.. ben benieuwd wat er uitkomt... als het een drama is na zijn eerste opdracht dan stop ik ermee.. nu is het mama die het leuk vind maar als mijn mannetje het niet leuk vind dan stoppen we ermee.. maar hij is erg op camera's gericht dus wie weet
Wat een leuke kindjes komen er weer voorbij Even een vraag: Esmay is gevraagd voor een fotoshoot, de resultaten gaan over 3 landen maar de opdrachtgever gaf aan dat ze voor baby's geen buy out hoeven te betalen? Zowel het modellen bureau als ik hadden zoiets van; volgens mij proberen ze er zo goedkoop mogelijk van af te komen! En naar mijn idee moeten ze dus wel iets van een buy out betalen zeker omdat het over 3 landen gaat... Dit heb ik ook aangegeven aangezien zij er wel aan gaan verdienen en ik vind dat wij er dan ook iets extra's voor mogen krijgen! Heeft iemand hier ervaring mee? Nu willen ze trouwens een extra vergoeding geven van 150 euro waarvan er nog een deel vanaf gaat voor het modellen bureau.. En daarnaast hadden we al een vergoeding afgesproken... Maar eigenlijk is 150 euro maar een "lachertje" denk ik... Nu hopen dat Esmay het ook goed doet want als ze nu de hele tijd aan het huilen is ofzo dan nemen ze het andere kindje wat als extra optie staat! Maar ja dan krijgen we in ieder geval alsnog betaald
Nou de vraag is (haha sorry voor het onduidelijke verhaal ) of bij een baby wanneer de foto's naar verschillende landen gaan het wel of niet normaal is om een buy out te krijgen ? En wat dan normaal is ? (ik weet b.v dat bij volwassenen wel redelijk grote bedragen worden uitgekeerd voor buy out van b.v een jaar )
Novmama...lekker koppie, ook die van Cil! Grappig genoeg denken heel vaak mensen..mijn kind heeft grote ogen dus is hij/zij een goed model misschien wel. Maar het zit hem absoluut niet in de grootte, maar in het kontakt wat hij ermee zoekt en wat voor oog-opslag hij heeft. Daphne Dekkers dacht ook vaak dat het aan de grootte van haar ogen lag en zij keek daardoor vaak als een aangeschoten hert. Pas sinds kort is zij erachter dat het hem daar niet in zit en heeft ze veel mooiere foto's.
ik heb geen idee..sorry. Volgens mij is 150 euro een redelijk bedrag voor een nog onbekende baby...denk ik.
In begin van dit topic had ik gereageerd en wilde eerst afwachtten heb mijn zoontje bij anti models geprobeerd en hij staat daar ingeschreven sinds vandaag hij staat zelfs op de site vind de foto's die ze alleen gekozen hebben iets minder maar zij weten welke ze nodig hebben denk ik maar ben benieuwd of hij ook een opdracht gaat krijgen
Dank je wel! Ja, als ik 20 jaar geleden had geweten dat ik zulke leuke kindjes maakte, had ik er mijn werk van gemaakt! Nee hoor..het zijn leuke knullen. Ik vind ze prachtig, maar ik ben hun moeder en dus niet objectief.
Wat een mooie kindjes zie ik! Ik zit te twijfelen of ik Mauro zal inschrijven.. Vind zelf dat hij zo kan lachen met zijn ogen! Ze zijn niet groot zoals de mijne maar ze zeggen zoveel vind ik.. Bekijk bijlage 97074