Ik omdat ik opstraat door vreemden werd aangesproken omdat ze mijn kindje mooi vonden..... En mijn schoonzus is fotograaf in Amerika en die vond ook dat ze er heel geschikt voor zou zijn, vandaar.
Wat vinden van onze Milan? Op deze foto was hij 11 dagen. Gewoon zelf gemaakt. We krijgen erg veel leuke en lieve opmerkingen over hem en soms zeggen mensen dat we m moeten inschrijven. Wel leuk om te horen natuurlijk.
Luna Dank je hihi. Dat over zijn wenkbrauwtjes horen we ook vaak ja haha. Hij kan ze ook goed bewegen
Knap ventje maar ik heb er geen verstand van Mijn zoontje staat trouwens in mijn album voor de gene die hun oog erop willen laten vallen of hij ooit model kan worden
Ik ben gevraagd om haar in te schrijven toen ze vroegen of ik al bevallen was (stond zelf al ingeschreven) SLoppy: heb jij al iets gehoord ?
Ik heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om Gijs voor zoiets op te geven/inschrijven maar ja, ik vind hem super knap maar of dat andere dat ook zo denken geen idee hij heeft in ieder geval wel hele mooie wimpers
prachtige kindjes hoor. Die van Lotte is een erg mooi manneke en die van Chilleke heeft een erg sprekend gezicht.
Bij deze dan mijn mike. Ik heb nog nooit een foto van hem ergens geplaatst... Maar als iedereen zijn baby aan het showen is dan wil ik natuurlijk ook!!!!!!!!!!. Ik ga even proberen of ik het kan!.
En nog eentje met zijn serieuze blik.... Ik denk dat iedere moeder trots is op haar kind. Je moet natuurlijk reeel zijn. Er zijn kindjes die er op één of andere manier uitspringen. En dat kan om allerlei verschillende redenen zijn toch. Nu heb ik de smaak te pakken en nog een foto'tje van zijn serieuze blik.