Zowel Joyce als Sweet hebben een absoluut modelletje!!!! Die van Sweet zou zelfs wel een favoriet kunnen zijn op een bureau!
dank dank ze is idd leuk opgedroogd ik krijg idd veel complimenten en via zus ( zit in de reclame) heeft ze idd al iets voor de hema gedaan. Nav dit topic heb ik idd wel lopen slurfen op modellen bureau's in Amsterdam. Ik vind t echter wel erg veel blabla wat je moet doen van te voren. De enige die niet zulke eisen stelt aan foto's die je van te voren moet inleveren is The Kidds en daar heeft mn zus niet zulke goede ervaringen mee als aanlever bureau. Misschien moet ik t ook gewoon eens proberen.. maar geloof dat ze bij moeder anne om minimaal 7 ( als ik t goed onthouden heb) portret fotos vragen
Jahoor, ik ben ook verslaafd, het is toch veeeel te leuk om je kindje te showen! Vind mijn mannetje geen modelletje maar hij is wel Mijn Lekker Ding..
op vakantie...lekker lui vanuit zijn schapenvachtstoeltje... Let u vooral op het prachtige oranje slipje..
Wat een prachtige kindjes komen er voorbij!! Dan kan ik het niet laten om ook een paar van mijn meisje te posten hoor
We gaan als ze niet meer snotterig is weer een nieuwe shoot doen voor nieuwe foto's voor haar bestand. Ze veranderen zo snel.
Linc staat bij MoederAnne het is een goed buro en ze betalen goed Hollands Glorie is ook een goed buro en betalen nog beter.
Thanks! Megan staat ook bij Moederanne ingeschreven. ALs ik nieuwe fo'to's van haar heb ga ik ook proberen om haar ergens anders in te schijven