fotomodel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Heerlijke smoeltjes!!!!

ach ja, dan gooi ik er ook nog eens twee tegenaan...

2. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    en deze...

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Mooi hoor!

Ik heb de foto toch maar weg gehaald ben altijd bang dat mensen me dan herkennen...En aangezien we ene brusje willen hoef nog niet iedereen dat te weten! Erg he?

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Iris, je hebt absoluut mooie kids. Wat ontzettend lief, de foto waarop ze samen staan

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Iris: Mooie foto's hoor!! En hele mooie kids!

@Moederlynn: Ik snap het wel hoor! Niemand hier kent mij volgens mij verder dus kan ik redelijk vrij praten. Wij gaan ook voor een brusje :)

@Miffy: Jou meisje heeft echt een lach van oor tot oor! Die vind het leven heel erg mooi! Een heerlijk snoetje.

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

thanks, ze is inderdaad erg vrolijk. had gelezen dat veel chocolade eten tijdens zwangerschap vrolijke babys maakt, dus heb mn best gedaan :D

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zie hier alleen maar lekkere bekkies voorbij komen, sjee wat een mooie kindjes zeg :D

zal ook een paar foto'tjes van mijn zoontje van afgelopen week posten

8. SeaShell

nog eentje;

9. SeaShell

en de laatste;

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Daantje..mooie foto's

Zien alle foto's er qua belichting nou steeds hetzelfde uit, of heb jij een speciale manier van scannen?

11. SeaShell

@ sloppy : Megan heeft idd een heeeel apart koppie, een hele speciale blik heeft ze :D van welke modellenbureaus heeft ze nu opdrachten gekregen? de 1e was via inside out ofniet? die ken ik nog van toen ik zelf modellenwerk deed op mijn 15 e :eek: hihi, die sheidegger reclame is trouwens TE schattig!!

12. SeaShell

nee, die zijn zo geschoten, dus geen speciale manier van scannen :)

hier eentje nog samen met mij

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @daantje: Mooie foto's hoor!! En nee ze staat nu alleen nog maar ingeschreven bij Moederannecasting.....Daar heeft ze beide opdrachten van gekregen.

Tot nu toe hebben wij alle foto's nog zelf gemaakt, hoe doen jullie dat?
    We hebben trouwens wel professioneel app.
    Niet gebruikt met de foto's die ik nu heb gepost, maar dat gaan we gebruiken met de nieuwe foto's

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Deze is echt heel mooi!

15. SeaShell

Hey sloppy

thnkx :)

we hebben af en toe gewoon een fotoshoot bij Kim Kivits ( ook in dit topic te vinden :D ) en die gebruiken we dan voor zijn profiel up to date te houden en voor onszelf in zijn fotoalbum voor later, dus 2 vliegen in 1 klap eigelijk!

Aah ik dacht dat je ook bij inside out stond ingeschreven aangezien kleintje88 daar wel de laatste shoot voor had, zo zie je maar dat ze via meerdere bureaus voor 1 ding kunnen casten :)

zo was dat woensdag ook bij babyface
    ene kindje kwam van the Kids en kregen betaald ( jammergenoeg krijste het kindje alleen maar en lukte de shoot niet zo) en wij deden het gratis omdat wijzelf uitgekozen waren zonder bemiddeling
    van modellenbureau en het mij niet om het geld gaat maar om de fun voor Giorgio en onszelf. Maar we krijgen wel heel netjes een kledingsetje, de foto's en de km vergoeding. Dus wij waren allang blij

ben benieuwd of we nu snel een nieuwe opdracht krijgen via het modellenbureau. We zijn wel al gevraagd om in november een shoot te doen voor Feetje, maar verder tot nu toe niks

16. SeaShell

helaas alles verloren gegaan vanaf 3 september, maar ik zeg up maar weer ;)

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi Daantje,

hiermee is ook jouw uitleg over Giorgio en jouw keuze om veel met fotoshoots mee te doen 'verloren gegaan'. Jammer, want ik vond je heel helder. Ik heb nog op je gereageerd maar ik weet niet of je het hebt meegekregen.
    Wat je over Giorgio schreef klonk heel verdrietig. De manier waarop je ermee omgaat vind ik echt super. Je hebt ontdekt wat jouw kindje rust en plezier geeft en daar ga je voor. Ik weet niet hoe het moet voelen als je kindje 24/7 krijst en bonkt, het klinkt heel naar en als ik het me een beetje probeer voor te stellen denk ik dat ik er zelf negatief of pessimistisch van zou worden. Mijn zoontje was een huilbaby vanwege een aantal lichamelijke klachten. Na 9 maanden kon je me opvegen, ik zat er zooo doorheen, ik kon het niet meer verdragen, ik wilde niet meer dat mijn kind pijn had en had er alles voor over om het te laten stoppen. Gelukkig is hij eroverheen gegroeid maar dat eerste jaar heeft er al zo ingehakt!
    Daarom mijn respect voor jou.

Amber

18. SeaShell

Aaaah Amber, ik ken NIEMAND die ooit zoiets liefs tegen me heeft gezegd hier op ZP, vind het zoooo lief!
    Voor anderen die niet snappen waar dit over gaat even in het kort:

ikzelf heb het syndroom van asperger ( vorm van autisme met normale-hoognormale begaafdheid) en mijn zoontje is gister 1 jaar geworden en is nu al gediagnostiseerd als autist. Hij krijst 24/7, hoofdbonkt telkens ( zijn haren beginnen nu zelfs los te laten voorop zijn hoofd :( , en kan zich geen minuutje alleen vermaken en slaat ons met regelmaat, eet zijn bed en box op, etc)

hij wordt vrij veel gevraagd voor shoots en vind ditzelf geweldig, het is de enige " tijdelijke oplossing" tegen het krijsen/bonken/slaan want op een shoot glimlacht hij van oor tot oor en geniet hij intens en dan genieten wij ook. Het enige wat naast fotoshoots helpt is autorijden, daar geniet hij ook intens van. Veel mensn vragen dus waarom wij zo bezig zijn met fotoshoots, dit is dus de reden; dat wij als ouders en mijn zoontje een topdag hebben zonder gekrijs/gebonk/gesla/gebijt, maar vol plezier en zaligheid :D en bovendien werk ik niet dis heb er de tijd voor.

binnenkort wordt hij geplaatst op een medisch kiderdagverblijf ( zijn er nu met spoed mee bezig zonder wachtlijsten e.d) en hopen dan meer
    rust te krijgen en dat Giorgio er ook tot rust kan

Giorgio is gister 1 geworden maar mijn man en ik zijn nog NOOIT in dit jaar ergens samen heengeweest omdat niemand voor hem kan zorgen behalve wij, dus dat is best slopend en hopen dat dit binnenkort gaat veranderen als hij een paar daagjes per week naar het MKD gaat.

Maar snap heel goed hoe je je toen voelde Amber, je gaat er idd echt aan onderdoor, niks is zo erg om je kind zo te zien

ook zitten we met veel vooroordelen. Iedereen denkt dat autisten er raar uitzien en dom zijn, maar het tegendeel is waar. Ikzelf met mijn asperger heb een hoger iq als gemiddeld en vind mezelf er niet raar uitzien en Giorgio ook niet ( zie deze pagina en pagina terug) en dat is weleens lastig

het is weer een heel verhaal geworden zie ik haha

thnkx amber, je bent een schat!

liefs Daantje

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik werkte met kinderen met autisme en juist asperger kinderen die hebben een mooie blanke huid en schitterende ogen! Eigenlijk is het een mooi voordeel wat jullie hebben.
    Ik vind het ook schitterend hoe je hiermee om gaat.
    Alleen vraag ik me af omdat we het over maten hadden en na 80 ze niet meer gevraagd worden hoe je dan die tijd gaat overbruggen tot maatje 104. Omdat jullie hier beide zo van genieten namelijk.

20. SeaShell

Thnkx meiss :D na maat 80 houd het op voor modemerken en dan pas weer vanaf maat 104 en dan pas weer maat 128 omdat dat de monstermaten van modemerken zijn, maar hij kan bijv ook gevraagd worden voor bijv Bart Smit, Hema, olvarit, pampers, Babydump, etc :D dus hopelijk wordt hij naast de modemerken ook nog gevraagd voor andere klussen dan dat :) ook doen we regelmatig een fotoshoot plannen die we zelf betalen voor zijn portfolio up to date te houden en voor thuis aan de muur van te genieten dus gelukkig blijven we shooten ;)

maar Giorgio en ik hebben inderdaad allebei een spierwit huidje en haar en felblauwe ogen, en uiteraard dus een hele gevoelige huid en ogen

Deel Deze Pagina